فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل پژو خبر داد

واردات خودروهای گران، گام نخست همکاری جدید ایران و پژو است

عصر خودرو : مدیرعامل پژو با اشاره به برنامه جدید همکاری این شرکت با ایران گفت: پژو ابتدا مدل های گران قیمت تر را از اروپا به ایران صادر خواهد کرد تا «وجهه خود را در ایران تقویت کند» و سپس در داخل ایران اقدام به تولید خودروهای ارزان تر خواهد کرد.

واردات خودروهای گران، گام نخست همکاری جدید ایران و پژو است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مجله منجر ماگازین آلمان به نقل از ماکسیم پیکات مدیرعامل شرکت پژو نوشت، این شرکت در حال مذاکره با مسئولان شرکت ایران خودرو است تا در صورت لغو تحریم ها علیه ایران با این شرکت همکاری کند.
    این ماهنامه آلمانی با انتشار مصاحبه ای با پیکات، به نقل از وی نوشت: «ما در حال گفت و گو با شرکای ایرانی مان به صورت هفتگی در مورد چگونگی و زمان شروع فعالیت هایمان هستیم.»
    ایران و قدرت های جهانی اخیرا به چهارچوبی برای توافق بر سر برنامه هسته ای تهران دست یافته اند. در صورت دستیابی به توافق نهایی، تحریم ها علیه ایران لغو خواهد شد.
    مدیرعامل شرکت پژو گفت، امیدوار است توافقی در ماه ژوئن به دست آید و تحریم ها برداشته شود.
    پیکات افزود، پژو تمایل دارد در میان مدت در ایران خودرو تولید کند.
    وی افزود: «ما داریم در مورد یک پروژه با سرمایه گذاری مشترک ایران خودرو فکر می کنیم که از طریق آن می توانیم کل زنجیره تامین قطعات را برای تولید و فروش قطعات یدکی پوشش بدهیم.»
    به گفته پیکات، پژو که قبلا سالانه 400 هزار دستگاه خودرو در ایران می فروخت، ابتدا مدل های گران قیمت تر را از اروپا به ایران صادر خواهد کرد تا «وجهه خود را در ایران تقویت کند» و سپس در داخل ایران اقدام به تولید خودروهای ارزان تر خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط