فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور شوشتر :

دوربین‌های ترافیکی در سطح شهرستان شوشتر نصب می‌شود

عصرخودرو: رئیس پلیس راهور شهرستان شوشتر گفت: بودجه لازم برای نصب دوربین‌های ترافیکی در شهرستان شوش‌تر مصوب شده و امسال شهرستان شوشتر به دوربین مدار بسته مجهز می‌شود.

دوربین‌های ترافیکی در سطح شهرستان شوشتر نصب می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محمد تدین‌پور اظهار داشت: بودجه لازم برای نصب دوربین‌های ترافیکی در شهرستان شوش‌تر مصوب شده که در سال جاری شهرستان شوش‌تر به دوربین مدار بسته مجهز می‌شود.
    وی افزود: نصب دوربین در شهرستان موجب بالا رفتن امنیت و در بحث نظارتی، کنترلی و ترافیکی استفاده می‌شود.
    رئیس پلیس راهور شهرستان شوشتر تصریح کرد: 11 نقطه برای نصب دوربین در ورودی‌ها و مسیر‌های پرتردد شهرستان شناسایی شده است.
    وی با اشاره نصب سیستم مانیتورینگ در شهرداری، گفت: یک سیستم مانیتورینگ در شهرداری شوشتر نصب و با حضور پلیس راهور و کاربر شهرداری کار نظارت بر ترافیک و معابر شهری انجام می‌شود.
    تدین‌پور با اشاره به کاهش تصادفات در سال گذشته اظهار داشت: عملکرد پلیس راهور در حوزه تصادفات نسبت به سال گذشته، کاهش مجروح و کاهش تصادفات در شهرستان شوشتر داشته است.
    وی با اشاره به موضوع رسیدگی به نقاط حادثه خیز، تصریح کرد: دو نقطه حادثه خیز در شهرستان شوشتر وجود دارد که در مصوبه شورای ترافیک به این موضوع رسیدگی شده است.
    تدین‌پور به این دو نقطه حادثه خیز اشاره کرد و گفت: یکی پل شطیط و دیگری پل آزادگان بوده که شهرداری قول داده در سال جاری بحث جداکننده بر روی پل آزادگان انجام می‌شود.
    رئیس پلیس راهور شهرستان شوشتر به تصویب اعتبار جدا کننده پل شطیط در سال جاری اشاره کرد و عنوان کرد: بعد از نشست با مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان و تلاش فرماندار شوشتر با توجه به طول زیاد این پل قول دادند در بودجه سال جاری هزینه جدا کننده بر روی این پل تصویب و اجرا شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط