فونیکسریمکسبهتام

شهردار ساری:

فاز نهایی کمربندی شمالی ساری پس از ۴۰ سال بهره‌برداری می‌شود

عصر خودرو : شهردار ساری با انتقاد از بی توجهی مدیران اجرایی استان نسبت به کلان‌شهر ساری، گفت: با تلاش اعضای شورای شهر و شهرداری ساری, فاز نهایی کمربندی شمالی ساری پس از ۴۰ سال بهره‌برداری می‌شود.

فاز نهایی کمربندی شمالی ساری پس از ۴۰ سال بهره‌برداری می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مهدی عبوری صبح امروز در مراسم افتتاح بلوار مرحوم سلیم بهرامی نماینده فقید مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم منطقه دخانیات و میانرود ساری، اظهار داشت: ساری به کارگاه سازندگی و عمرانی تبدیل شده است.

    وی افزود: متاسفانه بی‌مهری‌ها به توسعه مرکز استان در ادوار مدیریت‌های قبلی شهری و استانی وجود داشته و جای تاسف است که بگوییم، ساری تنها مرکز استان بدون کمربندی کشور است.

    شهردار ساری با اشاره به آغاز اقدامات زیربنایی و بزرگ در کلان‌شهر ساری، تصریح کرد: توجه به مناطق محروم و محلات قدیمی ساری در دستور شهردار و اعضای شورای اسلامی دوره چهارم قرار گرفته است.

    عبوری با بیان اینکه ساری به‌عنوان مرکز استان نیازمند توجه بیشتری مسئولان استانی دارد، افزود: امیدواریم مدیران استانی توجه بیشتری به مرکز استان داشته باشند.

    وی با اعلام اینکه ساخت پل روگذر بلوار کشاورز تا کمربندی جنوبی ساری امسال آغاز و بهره‌برداری می‌شود، گفت: با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری، خیابان میانرود تا امامزاده هفت تن ساری تعریض و جدول‌بندی خواهد شد.

    شهردار ساری با انتقاد از منتقدان شهرداری ساری، از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی مازندران به واسطه بی توجهی و عدم نصب روشنایی و اتصال کمربندی جنوبی به شمالی ساری ابراز نارضایتی کرد و افزود: بنده هیچ ابایی از  نقد مدیران استانی نداشته و تمام مشکلات شهر ساری را با کمک شهروندان فهیم ساروی رفع خواهم کرد.

    وی با بیان اینکه شهر ساری از حداقل امکانات رفاهی، عمرانی و زیرساختی برخوردار نیست، گفت: باید همه مسئولان استانی و شهرستانی برای توسعه و رفع عقب‌ماندگی ساری تلاش کنیم.

    عبوری از اجرای فازهای دوم و سوم پارک ملل ساری در سال 94 خبر داد و افزود: طرح‌های گردشگری در منطقه سیکوتپه منطقه جنوب شهر ساری ایجاد می‌شود.

    کلان‌شهر ساری، مرکز مازندران بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو