فونیکسریمکسبهتام

لامبورگینی «اس یو وی» می‌سازد

عصر خودرو : لامبورگینی از ساخت یک خودرو «اس یو وی» مبتنی بر «اوروس» خبر داده که می تواند خودروی شگفت انگیزی باشد.

لامبورگینی «اس یو وی» می‌سازد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸:۰۰
  • لامبورگینی «اس یو وی» می‌سازد
  • لامبورگینی «اس یو وی» می‌سازد
  • لامبورگینی «اس یو وی» می‌سازد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، لامبورگینی در حالی از نسل آینده خودروهای شاسی بلند رونمایی کرده که توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. این خودرو  Urus نام داشته و مبنایی بر آغاز ساخت یک SUV لوکس خواهد بود.

کراس‌اوورها و SUV مدل هایی هستند که علاقه مندان بسیاری را به خود اختصاص داده اند. خرید چنین خودروهایی در سال های گذشته بیش از 21 درصد در اروپا و 12درصد در ایالات متحده امریکا رشد داشته اند. کمپانی های خودروسازی با ساخت مدل های SUV در تلاشند تا مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند. اکنون لامبورگینی جزو آخرین کمپانی های خودروسازی است که به تولید چنین محصولاتی روی آورده است.

لامبورگینی برای تولید و آغاز به کار این خط به استخدام بیش از 500 نفر نیازمند است. این کمپانی ایتالیایی پیش بینی می کند که حدودا  300 دستگاه SUV در طول سال به فروش خواهند رسید. این خودرو تا سال 2018 میلادی عرضه خواهد شد. طرح مفهومی و اولیه این خودرو در سال 2012 میلادی و در نمایشگاه اتومبیل چین رونمایی شده بود. با توجه به حمایت آئودی و فولکس واگن از محصول جدید لامبورگینی پیش بینی می شود که این خودرو، محصول متفاوتی باشد. اما اطلاعات بیشتری در رابطه با این خودرو هنوز منتشر نشده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط