فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور:

تاکسی ویژه گردشگری در کشور راه‌اندازی می‌شود

عصر خودرو: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور از راه‌اندازی تاکسی ویژه گردشگری در کشور با برجستگی‌های خاص خبر داد.

تاکسی ویژه گردشگری در کشور راه‌اندازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مسعود طبیبی پیش از ظهر امروز در گردهمایی مدیران عامل سازمان‌های تاکسیرانی منطقه غرب کشور در اردبیل اظهار کرد: سال‌ها است که این ایده و تفکر مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته تا بتوانیم همچون کشورهای دیگر تاکسی ویژه گردشگری را با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به گردشگران و اهالی راه‌اندازی کنیم تا امکان بهره‌گیری از این ظرفیت فراهم آید.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان اردبیل از هدف‌ها و مقاصد گردشگری است راه‌اندازی تاکسی‌های ویژه گردشگری در استان اردبیل در اولویت قرار گرفته و امیدواریم یک بستر و زمینه‌ای فراهم آید تا از این توانمندی بتوانیم بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

    این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر در کشورمان بیش از 320 هزار تاکسی فعالیت می‌کنند که بخشی از آنها فرسوده هستند.

    طبیبی متذکر شد: اتحادیه تاکسیرانی کشور با توجه به ماموریت خود در پوشش کامل فعالان این عرصه سعی دارد تا با همراهی صاحبان تاکسی زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کند که در این راستا ارائه خدمات کیفی‌تر مدنظر و مورد توجه است.

    وی از راه‌اندازی تاکسی‌های ویژه مدارس در کنار گردشگری نیز خبر داد و گفت: بر اساس تفاهمنامه‌ای که با آموزش و پرورش به امضا رسانده‌ایم قرار است از مهر ماه سال جاری سرویس‌های ویژه مدارس راه‌اندازی شود که برای مدارس دخترانه نیز سعی خواهیم کرد راننده زن انتخاب کنیم.

    مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور از راه‌اندازی سایت این اتحادیه با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر و التکرونیکی به مردم خبر داد و افزود: در این سایت رانندگان منطقه، بخش‌های شهری و نوع خودرو مشخص شده و هموطنان می‌توانند نسبت به انتخاب آن اقدام کرده و زمینه ارائه سرویس‌های بهتر و مطلوب‌تر را فراهم کنند.

    20 درصد تاکسی‌های کشور فرسوده و از رده خارج هستند

    مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور با اعلام اینکه حدود 20 درصد تاکسی‌های کشورمان فرسوده هستند و باید هر چه سریع‌تر با تدابیر دولت تدبیر و امید این شرایط تغییر پیدا کند، تصریح کرد: با دادن تهسیلات بانکی و دیگر مشوق‌های لازم سعی‌مان بر روان‌سازی ارائه خدمات در این حوزه است.

    طبیبی با بیان اینکه باید سعی کنیم تا با مناسب‌سازی خودروهای تاکسی ارائه خدمات کیفی‌تر و بهره‌گیری از ناوگان تاکسیرانی ارتقا یابد، عنوان کرد: به طور متوسط افزایش قیمت بنزین سبب می‌شود تا هر راننده تاکسی در ماه 90 هزار تومان دچار ضرر و زیان شود که باید با تدابیری خاص از صاحبان تاکسی‌ها حمایت شود.

    وی بیان کرد: به هیچ وجه برای ما قابل قبول نیست که رانندگان تاکسی از امتیازات خاص برای سرویس‌دهی به مردم برخوردار نباشند بلکه انتظار می‌رود در کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد صاحبان تاکسی برنامه‌ریزی‌ها به شکل منسجم انجام شد.

    بر اساس این گزارش ، در این نشست مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل با بیان اینکه در استان اردبیل با کمترین نرخ صاحبان تاکسی به ارائه خدمات می‌پردازند اظهار کرد: اخیرا افزایش 20 تا 25 درصدی را در کرایه‌ها شاهد هستیم اما این افزایش نیز رانندگان تاکسی را قانع نمی‌کند.

    ایمان زمانی فعال بودن بیش از 70 تاکسی بی‌سیم را در استان اردبیل یادآور شد و گفت: تاکسی‌های بی‌سیم در کمترین زمان و روزانه به بیش از 900 سفر درون شهری و برون شهری سرویس ارائه می‌کنند که امیدواریم این شرایط پیش از این تقویت شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو