فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای ‌شهر همدان:

تخلفات تاکسیرانان همدان کاهش یافته است‌

عصر خودرو: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای ‌شهر همدان گفت: ۸۰ درصد از تخلفات تاکسیرانان در سال گذشته نسبت به سال ۹۲ کاهش داشته است.

تخلفات تاکسیرانان همدان کاهش یافته است‌
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، کامران گردان ‌در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: تشکیل اتاق فکر سازمان تاکسیرانی با این عنوان و یا هر عنوان دیگری می‌تواند به عنوان پلی بین تاکسیرانان و مسئولان شهری باشد.
    رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای ‌شهر همدان افزود: در همدان حدود 70 مسیر خطوط تاکسی وجود دارد.
    وی عنوان کرد: براساس تصمیمات این جلسه نمایندگان و مسئولان هر خط انتخاب می‌شوند و سپس با حضور بیش از دو سوم این نمایندگان در انتخابات و آرا کتبی 10 تا 15 نفر به عنوان اعضای اتاق فکر تاکسیرانی انتخاب خواهند شد تا مشکلات تاکسیرانان را به سازمان انتقال دهند.
    گردان تاکید کرد: با توجه به تاخیر در روند افزایش کرایه‌ها، تاکسیرانان تخلفی نداشته و نرخ‌ها را در زمان تعیین شده افزایش دادند.
    وی درباره افزایش قیمت بلیط اتوبوس به منظور ترغیب مردم برای استفاده از کارت بلیط نیز گفت: افزایش هزار ریالی بلیط در این موضوع بی تاثیر است و فقط از طریق فرهنگسازی این مشکل برطرف می‌شود.
    رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای ‌شهر همدان عنوان کرد: باید بر روی بلیط‌های کاغذی انقضایی به مدت هشت ماه و تا پایان امسال قید شود تا به مرور مردم به سمت کارت بلیط‌ها ترغیب شوند.
    وی اظهار داشت: افزایش سایبان‌های موجود در سطح شهر از 30 به 200 سایبان اقدام خوبی‌ است که شهرداری به خوبی از عهده آن برآمده است.
    مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان نیز با بیان اینکه دو روش برای تشکیل اتاق فکر سازمان تاکسرانی وجود دارد، گفت: دعوت از سه هزار و 500 تا چهار هزار نفر تاکسیران امکان‌پذیر نیست.
    مهرداد خورشیدوند افزود: دعوت از حدود 70 نفر مسئولان خطوط به‌منظور رای‌گیری برای تعیین اعضای اتاق فکر ‌روش مناسب تری است، مسئولان خطوط و هیئت امنا می‌توانند با رای مستقیم خود اعضا را تعیین کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو