فونیکسریمکسبهتام

محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدای غواص اعلام شد

عصر خودرو : رئیس مرکز اطلاع‌رسانی راهور تهران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۵ فردا تا حدود ساعت ۱۸ ادامه دارد+ جزئیات محدودیت‌ها

محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدای غواص اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نسیم آنلاین، سرهنگ مراد مرادی  درباره تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع شهدا اظهارکرد: برابر هماهنگی‌های صورت گرفته این مراسم از ساعت 16 روز سه‌شنبه 26 خردادماه با حضور عموم مردم و مسئولان لشکری و کشوری آغاز خواهد شد که بر همین اساس محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورها و معابر منتهی به محل برگزاری همایش در میدان بهارستان پیش‌بینی شده است.

    وی افزود: در همین راستا کلیه عوامل راهور از ساعت 13:30 فردا در محل و موقعیت مستقر شده و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نیز از ساعت 15 در این محدوده اعمال خواهد شد.

    مرادی ادامه داد: بر این اساس از سمت شمال از سه راه مجاهدین و خیابان مصطفی خمینی به سمت میدان بهارستان از سمت جنوب از ابتدای خیابان دیالمه، تقاطع خیابان امیرکبیر به سمت بهارستان، از سمت شرق از تقاطع خیابان مجاهدین و خیابان ایران به سمت بهارستان و از سمت غرب نیز از تقاطع خیابان جمهوری و ظهیرالاسلام به سمت بهارستان و دیگر خیابان‌های منتهی به خیابان بهارستان. در این محدوده، محدودیت تردد خودروها را خواهیم داشت. این محدودیت تا پایان مراسم که حدود ساعت 18 پیش‌بینی شده است ادامه خواهد داشت.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره اینکه آیا ممنوعیت توقف و پارک خودرو نیز در این حوزه خواهیم داشت یا احتمال افزایش شعاع محدودیت‌ها وجود دارد یا خیر نیز گفت: در این خصوص در محل تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد اما تا الان چنین ضرورتی وجود نداشته است.
    اسکورت کاروان شهدا و اعلام مسیرها

    مرادی در ادامه از اسکورت کاروان شهدا پس از پایان مراسم تا رسیدن به ستاد معراج شهدا خبر داد و درباره مسیرهای انتخاب شده نیز گفت: پس از پایان مراسم از ساعت 18 کاروان شهدا از میدان بهارستان وارد خیابان جمهوری شده و پس از آن از چهارراه استانبول وارد خیابان فردوسی به سمت جنوب خواهند شد و از میدان امام خمینی به سمت پایانه و خیابان فیاض بخش رفته و پس از آن نیز وارد خیابان وحدت اسلامی شده و در خیابان بهشت به ستاد معراج شهدا خواهند رفت.

    وی افزود: در این مسیرها نیز پلیس راهنمایی و رانندگی کاروان را اسکورت کرده و نسبت به روان‌سازی ترافیک و تسهیل آمد و شد شهروندان و خودروها اقدام خواهند کرد.

    مرادی در ادامه به شهروندان توصیه کرد که در طول برگزاری مراسم از تردد در این معابر با وسیله نقلیه شخصی خودداری کرده و اگر قصد رفتن به این محل را دارند از سامانه اتوبوسرانی استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو