فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور کامیاران:

۷۰ درصد معابر کامیاران، زیرپوشش دوربین‌های ثبت تخلف قرار می‌گیرد

عصر خودرو: رئیس پلیس راهور کامیاران از نصب ۴ دوربین جدید نظارتی و ثبت تخلفات در میادین و خیابان‌های اصلی کامیاران طی سال جاری خبر داد و گفت: با تحقق این مهم، ۷۰ درصد معابر اصلی این شهر زیرپوشش این دوربین‌ها قرار می‌گیرد.

۷۰ درصد معابر کامیاران، زیرپوشش دوربین‌های ثبت تخلف قرار می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، علی‌رضا حیاتی توجه ویژه به فرهنگ‌سازی و آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را از رویکردهای اصلی این نهاد برای سال جدید عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا گروه هدف ما عموم مردم بخصوص ناوگان حمل و نقل عمومی و درون‌شهری، رانندگان ادارات، موتورسواران و آموزش در مدارس و محلات است.

    رئیس پلیس راهور کامیاران تصریح کرد: البته در صورت نیاز، این آموزش‌ها در روستاها هم ارائه خواهد شد.

    حیاتی در ادامه در خصوص اقدامات خوب این ارگان امنیتی طی سال گذشته، افزود: ایمن‌سازی معابر، آشکارسازی نقاط پر تصادف، رفع نقاط حادثه‌خیز و نصب راستگردها (اصلاح هندسی در برخی از خیابان‌های اصلی شهر) در سطح شهر کامیاران از دیگر اقدامات این نهاد طی سال جاری است.

    وی بیان کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش رانندگان ادارات و آژانس‌های مسافربری سطح شهر، آموزش‌های همگانی از طریق تریبون‌های نماز جمعه با همکاری ائمه سطح شهرستان، ارائه آموزش‌های لازم در روستاها با همکاری شهرداری و دهیاران و بهره‌گیری از کارشناسان مجرب، ارائه آموزش در مساجد و مدارس کل شهر کامیاران، تمامی مقاطع تحصیلی و ... از دیگر اقدامات موثر در سال 93 از سوی راهور کامیاران است.

    حیاتی در ادامه، نصب چهار دوربین نظارتی و ثبت تخلفات را از اقدامات خوب این دستگاه در سال جاری دانست و افزود: نصب این چهار دوربین، مرحله دوم نصب دوربین‌های ثبت تخلفات و دوربین‌های نظارتی در سطح شهر کامیاران است که قطعا در کاهش و حذف بار ترافیکی و تخلفات در سطح شهر و بخصوص میادین اصلی شهر بسیار موثر خواهد بود.

    رئیس پلیس راهور کامیاران خاطرنشان کرد: با اجرای این مهم با همکاری شهرداری تقریبا 70 درصد معابر اصلی سطح شهر کامیاران زیرپوشش دوربین قرار می‌گیرد.

    وی بیان کرد: در حال حاضر تنها دو دوربین نظارتی و ثبت تخلفات در میدان اصلی شهرستان نصب شده که منجر به کاهش 100 در صدی جرایم در این خیابان‌ها شده و این در حالی است که تا قبل از نصب این دوربین‌ها و حتی در اوایل نصب آنها، بالغ بر 10 درصد رانندگان در این مسیرها مرتکب تخلف می‌شدند.

    حیاتی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر میزان ارتکاب به تخلفات رانندگی در این مسیرها به کمتر از پنج درصد رسیده، که البته باز هم از نظر ما این آمار بالا بوده و باید به کمتر از میزان موجود برسد.

    رئیس پلیس راهور کامیاران در پایان گفت: ایمن‌سازی معابر و تقاطع‌ها و جداسازی پیاده‌رو و سواره‌رو و اصلاح هندسی برخی از خیابان‌ها به منظور کاهش بار ترافیکی و ایجاد نظم در عبور و مرور عابران در چهار راه‌ها و خیابان‌های اصلی شهر از دیگر اقدامات موثر راهور برای سال 94 است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو