فونیکسریمکسبهتام

مسئول مرکز مدیریت راه‌های همدان:

بیش از ۳۹۹ هزار فقره سرعت غیرمجاز در محورهای همدان ثبت شد

عصر خودرو: مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از ثبت ۳۹۹ هزار و ۲۴۷ فقره سرعت غیر مجاز در محورهای همدان خبر داد و گفت: ۱۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای همدان فعال است.

بیش از ۳۹۹ هزار فقره سرعت غیرمجاز در محورهای همدان ثبت شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سعید کریمی با اشاره به وجود 11 دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای همدان اظهار داشت: تعداد 57 دستگاه تردد شمار فعال در راه‌های استان همدان فعال است.
    وی با بیان اینکه در حال حاضر 12 دوربین نظارت تصویری در محورهای استان همدان نصب شده است، عنوان کرد: از ابتدای سال 94 تا 21 تیرماه تعداد 4 میلیون و 271 هزار تردد با فعالیت 93 درصد دستگاه‌ها در محورهای همدان به ثبت رسیده است.
    مسئول مرکز مدیریت راه‌های همدان با بیان اینکه دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف سرعت قابلیت ثبت سرعت غیرمجاز را دارند، گفت: اما در این بین تنها دوربین‎های ثبت تخلف سرعت می‎توانند برای جریمه این خودرو اقدام کنند.
    کریمی افزود: در مقایسه تردد با دوره ی زمانی سال گذشته 11 درصد افزایش داشته‌ایم و پر ترددترین محور در این مدت کرمانشاه – همدان(حد فاصل سه راهی صالح آباد، همدان) بوده است.
    وی با اشاره به اینکه سهم وسایل نقلیه سنگین از کل ترددها از ابتدای امسال 18 درصد است، عنوان کرد: تعداد وسایل نقلیه سنگینی که از محورهای همدان عبور کردند 771هزار و 444مورد بوده است.
    کریمی بیان کرد: بیشترین سرعت در آزاد راه – پل 123 (ابتدای آزاد راه ساوه) با سرعت متوسط 100کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است، ضمن اینکه تعداد وسایل نقلیه وارد شده به استان بیش از یک میلیون و 102 هزار مورد و تعداد وسایل نقلیه خارج شده از استان بیش از یک میلیون و 285 هزار مورد بوده است.
    مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان همدان اظهار داشت: تعداد 399 هزار و 247 فقره سرعت غیر مجاز با 9 درصد از کل ترددها و تعداد 92 هزار و 921 مورد سبقت غیرمجاز با اختصاص 2 درصد از کل ترددها به ثبت رسیده است.
    کرمی افزود: تعداد 202 هزار و 891 فقره فاصله غیر مجاز با 5 درصد از کل ترددها از ابتدای امسال به ثبت رسیده، ضمن اینکه درصد کل تخلفات(سرعت,سبقت,فاصله غیر مجاز) نسبت به کل وسایل نقلیه متردد 16 درصد بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو