فونیکسریمکسبهتام

آمادگی اتوبوس‌های برای موج دوم سفرهای تابستانه

تعطیلی پایانه مسافربری بیهقی در روز عید فطر

عصر خودرو: مدیر عامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری شهر تهران گفت: پایانه مسافربری بیهقی از ساعت یک بامداد روز عید فطر تا پایان برگزاری نماز تعطیل است.

تعطیلی پایانه مسافربری بیهقی در روز عید فطر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدرضا حاجی‌بیگی گفت: از ساعت یک بامداد عید فطر پایانه بیهقی بدلیل اقامه نماز عید عید فطر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تا پایان نماز محدودیت‌هایی را در نظر گرفته‌ایم که از این جمله این محدویت‌ها می توان به محدودیت فروش بلیط و جابجایی مسافران در طول برگزاری نماز اشاره کرد.

    وی در ادامه افزود:  مسافران  از طریق سایر پایانه‌ها می توانند به مقاصد خود سفر کنند.

    این مقام مسئول افزود: ورود اتوبوس‌ها از شهرستان‌ها به پایانه های دیگر شهر تهران موکول می‌شود و پیاده شدن مسافران در پایانه های غرب (آزادی)، پایانه جنوب و پایانه شرق (تهرانپارس) انجام می گیرد.

    حاجی بیگی عنوان کرد: سازمان پایانه ةا برای رفاه حال نمازگزاران پایانه بیهق4ی را به صورت رایکان در اختیار آنان گذاشته است و آن دسته از نمازگرانی که با خودروهای شخصی برای اقامه از به مصلی مراجعه می کنند می توانند وسیله نقلیه‌شان را در پایانه بیهقی پارک کنند.

    مدیر عامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری شهر تهران افزود: در ضلع شرقی درب مصلی امکاناتی را سازمان پایانه‌ها برای نمازگزاران فراهم کرده  که می‌توان به توزیع 10 هزار بروشور دعای قنوت اشاره کرد.

    حاجی بیگی گفت: همزمان با عید سعید فطر مرحله دوم سفرهای استانی آغاز می‌شود و سازمان پایانه‌ها همه امکانات را برای جابجایی مسافران محیا کرده است.

    وی اظهار کرد: ناوگان بین شهری با تمام امکانات آماده خدمات رسانی به مسافران است و در همین راستا با توجه به آنکه در ماه مبارک رمضان سفرهای برون‌شهری کاهش یافته بود از این فرصت در جهت رفع نواقص فنی و ایمنی این ناوگان استفاده شد.

    حاجی بیگی در پایان گفت: مدیران فنی تعاونی‌های مسافربری بر سلامت فنی اتوبوس ها نظارت دارند و چنانچه وسیله نقلیه‌ای فاقد معاینه فنی باشد هیچگونه سرویسی از مبدا به اتوبوس ها نخواهیم داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو