فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خبر داد

نصب ۱۳ دستگاه کنترل سرعت در جاده‌های گیلان

عصر خودرو: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از نصب هشت دستگاه کنترل سرعت در محور رشت ـ چابکسر و پنج دستگاه در آزادراه رشت ـ قزوین خبر داد.

نصب ۱۳ دستگاه کنترل سرعت در جاده‌های گیلان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، ناصر آل‌محمدی با اشاره به ثبت سرعت خودروها در جاده‌های گیلان اظهار کرد: تعداد هشت دستگاه کنترل سرعت در محور رشت ـ چابکسر و پنج دستگاه در آزادراه رشت ـ قزوین نصب شده و فعال هستند.

    وی به ثبت سرعت لحظه‌ای و متوسط خودروها توسط دستگاه‌های مذکور اشاره کرد و افزود: سرعت خودروها از طریق سیستم پلیس راه کشور اعمال قانون می‌شود.

    آل‌محمدی در ادامه با بیان اینکه دور دوم مسافرت‌های تابستانی به گیلان آغاز شده است، تصریح کرد: سرویس‌های فوق‌العاده ناوگان حمل و نقل عمومی برای برگشت مسافران راه‌اندازی شده است.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان استفاده مسافران از ناوگان حمل و نقل عمومی را دارای کاهش خواند و بیان کرد: تمهیدات لازم برای مسافرت‌های اتوبوسی و حمل و ناوگان عمومی اندیشیده شده است.

    وی از تشدید نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافری در گیلان خبر داد و گفت: کشیک انجمن‌های صنفی در پایانه‌های مسافری برای نظارت ایجاد شده است.

    آل‌محمدی با اشاره به کنترل حضور مدیران فنی در پایانه‌ها و شرکتی‌های مسافری برای بازدید ناوگان قبل از حرکت و مسافرگیری، خاطرنشان کرد: نظارت بر فروش بلیت اتوبوس و رعایت حقوق مسافر توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان انجام می‌شود.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان به نصب 25 دستگاه ترددشمار در جاده‌های گیلان اشاره کرد و یادآور شد: تردد خودروها در 6 محور ورودی استان ثبت می‌شود.

    وی با بیان اینکه 4 میلیون و 94 هزار وسیله نقلیه از ابتدای امسال تاکنون وارد گیلان شده است، اظهار کرد: بیشترین ثبت تردد خودرو با یک‌میلیون و 959 تردد مربوط به محور رامسر ـ چابکسر است.

    آل‌محمدی تعداد خودروهای خروجی در مدت مذکور را 4 میلیون و 237 هزار خودرو از گیلان عنوان کرد و افزود: امسال وسیله نقلیه ورودی گیلان نسبت به کشوری 14 درصد رشد دارد.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با اشاره به اینکه نسبت به نرخ جمعیت رتبه چهارم کشوری تردد را در استان داریم، بیان کرد: گیلان پس از استان‌های البرز، تهران و مازندران پر ترددترین استان‌های کشور است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو