فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد

۲۰ نفر مفقودی در جاده امامزاده داوود

۴ کشته و ۴۰ مصدوم حاصل طوفان روز گذشته در کشور

عصر خودرو : سخنگوی اورژانس کشور تعداد کل کشته‌ها و مصدومان طوفان روز گذشته در کشور را تا این لحظه ۴ فوتی و حدود ۴۰ مجروح اعلام کرد و گفت: حدود ۲۰ نفر در امامزاده داوود مفقود شدند که نیروهای هلال احمر در جست‌وجوی آنها هستند.

۲۰ نفر مفقودی در جاده امامزاده داوود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از فارس، مجتبی خالدی  آمار نهایی کشته‌ها و مجروحان طوفان دیروز را تا این لحظه اعلام کرد.

    وی گفت: تا کنون 4 نفر فوتی و حدود 40 نفر مجروح به ما گزارش شده است که این 4 فوتی همه در جاده امامزاده داوود بوده‌اند.

    سخنگوی اورژانس کشور تاکید کرد: 7 تا 8 استان کشور درگیر سیل آب‌گرفتگی و طوفان بودند که خوشبختانه با هشدار به موقع هواشناسی در تعدادی از استان‌ها هیچ مجروح و مصدومی بر اثر طوفان و سیلاب نداشته است.

    وی به وقوع طوفان و سیلاب در استان کرمان اشاره کرد و گفت: در رودبار کرمان سیلاب رخ داد اما به دلیل اطلاع‌رسانی به موقع این سیلاب هیچ مجروحی نداشته است.

    خالدی به وقوع طوفان در استان کردستان نیز اشاره کرد و گفت: در شهرهای دیوان‌دره و سقز نیز سیلاب یک مصدوم بر جای گذاشته است و خوشبختانه کسی جان خود را از دست نداده است.

    به گفته وی، در استان مازندران نیز به دلیل تعدد رودها تعداد مصدومان به صورت پراکنده در استان بوده است که تعداد آنها از انگشتان دو دست فراتر نمی‌رود.

    سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه طوفان در قزوین یک مصدوم بر جای گذاشته است،گفت:‌ بیشترین عملیات‌ها ما مربوط به استان البرز می‌شد که در جاده امامزاده داوود 4 نفر فوت و 17 نفر مصدوم شدند.

    وی تاکید کرد: طبق گزارش‌ها 12 تا 20 نفر نیز در این منطقه مفقود شدند که بیشترین نگرانی ما مربوط به آنهاست و امیدواریم که امدادگران هلال احمر آنها را سالم پیدا کنند.

    خالدی یادآور شد: 17 مصدوم جاده امامزاده داوود مشکل خاصی نداشتند و در بیمارستان‌های البرز و حضرت رسول تحت مداوا هستند.

    وی تعداد کل مصدومان در شهر تهران را نیز 16 نفر اعلام کرد و گفت:‌13 نفر این افراد به مراکز درمانی منتقل شده و 3 نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

    سخنگوی اورژانس کشور بار دیگر تاکید کرد: تا کنون 4 جسد به نیروهای اورژانس تحویل داده شده و ما آمار دیگر در رابطه با تعداد کشته‌ها را تائید یا تکذیب نمی‌کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو