فونیکسریمکسبهتام

معاون شهردار تهران خبر داد

تبدیل ۹۲ ایستگاه مترو به پناهگاهی امن برای شهروندان در طوفان روز گذشته

عصر خودرو : معاون شهردار تهران با اشاره به وقوع طوفان عصر روز گذشته گفت: تمامی ایستگاه های مترو تبدیل به مامن امنی برای پایتخت نشینان در تندباد روز گذشته شدند.

تبدیل ۹۲ ایستگاه مترو به پناهگاهی امن برای شهروندان در طوفان روز گذشته
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، » معاون شهردار تهران با اشاره به وقوع طوفان عصر روز گذشته گفت: تمامی ایستگاه های مترو تبدیل به مامن امنی برای پایتخت نشینان در تندباد روز گذشته شدند.

    به گزارش سرویس شهری ایسنا، سیدجعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه سازمان مدیریت بحران دو روز گذشته نسبت به وقوع طوفان در شهر تهران هشدار داده بود، گفت: مدیریت شهری و سازمان حمل و نقل و ترافیک به منظور ارایه خدمات ویژه و سرویس دهی بهینه ناوگان عمومی پایتخت در آماده باش کامل بودند. به طوری که با سرویس دهی ویژه در خصوص بی .ار. تی و خطوط تاکسی عملکرد خدمات رسانی به شهروندان مختل نشد.

    وی با بیان اینکه ایستگاه های مترو مانند یک پدافند غیرعامل عمل کرده مثابه شهری زیرزمینی به کمک شهروندان آمد، گفت: متروی تهران علاوه بر کارکرد حمل و نقلی در زمان های مدیریت بحران پناهگاه عمومی برای اسکان شهروندان می باشد تا شهروندان درمواقع ورود به بحران به آن پناه آورند .

    معاون شهردار تهران افزود: به دنبال وقوع طوفان عصر روز گذشته تمامی 92 ایستگاه متروی تهران با حجم انبوهی از مسافران مواجه شد به طوری که در ایستگاه های پرتردد شهر اعم از ایستگاه های صادقیه ، امام خمینی(ره) آزادی ، شهرری و 15 خرداد با افزایش 30 درصدی حضور مسافران مواجه بودیم .

     تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه ایستگاه های مترو علاوه بر خدمات روزانه مسافران در مواقع حساس و بحرانی مانند یک مامن امن برای شهروندان عمل می کند، گفت: در عین حال با نظارت کامل از طریق مرکز کنترل ترافیک بر شبکه معابر پایتخت در لحظه آب گرفتگی ها و شکستگی درخت یا هر سدمعبری به عوامل اجرایی اطلاع داده شد و نیروهای امدادی عملکرد مثبتی را در طوفان شب گذشته ارایه کردند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو