فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای شهر اصفهان تاکید کرد

لزوم حل مشکل ترافیکی مسیر ورودی شرق اصفهان

عصر خودرو : عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ورودی شهر از سوی خیابان سلمان فارسی تا سه‌راهی پنارت با مشکلات ترافیکی روبرو است که باید نسبت به حل آن اقدام شود.

لزوم حل مشکل ترافیکی مسیر ورودی شرق اصفهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، کریم داووی در یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن اشاره به لزوم رسیدگی به ترافیک ورودی شهر اصفهان از سمت شرق گفت: با توجه به اهمیت ورودی شهر از سمت خیابان سلمان فارسی، این مسیر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

    وی افزود: ورودی شهر از سوی خیابان سلمان فارسی تا سه‌راهی پینارت، میدان پینارت و ابتدای خیابان ارغوانیه (که ورودی شهروندان به سمت باغ رضوان است) و در روزهای تعطیل با تردد زیاد خودروها در مسیر میدان تره‌بار و دانشگاه آزاد خوراسگان مواجه است با مشکلات ترافیکی روبرو است که باید نسبت به حل آن اقدام شود.

    *در ارائه خدمات مواظب باشیم کیفیت فدای کمیت نشود

    غلامحسین صادقیان در تذکر خود در جلسه امروز شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن ابراز نگرانی از عدم رسیدگی جهت نظافت و جمع‌آوری زباله در برخی از مناطق شهری، گفت: متأسفانه شاهد وضعیت نامناسب نظافت در بعضی از مناطق، خصوصاً مناطق حاشیه‌ای شهر هستیم.

    وی افزود: گزارش‌های واصله توسط مردم این مناطق حاکی از آن است که بعضاً 10 روز رفتگر به آنجا نرفته و از آنجا که نظافت از وظایف ذاتی شهرداری است انتظار داریم به صورت میدانی از عملکرد پیمانکاران نظارت کند تا مثل همیشه شاهد شهری سالم باشیم.

    *ارگ جهان‌نما با بی‌میلی مردم مواجه است

    علیرضا نصراصفهانی نیز در ادامه این جلسه ضمن ارائه تذکر خود اظهار داشت: مدیریت شهری با پذیرش این واقعیت که ساختمان ارگ جهان‌نما با وجود همه تلاش‌هایی که صورت گرفته هنوز نتوانسته به نقش خود در اقتصاد، فضای شهری، مرکز رفاهی و تفریحی عمل کند.

    وی خاطرنشان کرد: ارگ جهان‌نما با رشد و توسعه کند و بی‌میلی شهروندان مواجه شده که در صورت ادامه این روند، هم شهر و هم شهروندان و هم کسانی‌که در این مکان سرمایه‌گذاری کرده‌اند، متضرر می‌شوند.

    عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اگر اقدام مؤثری در راستای رونق بخشی و نجات ارگ جهان‌نما از رکود صورت نگیرد، این مجموعه از مصادیق اتلاف منابع و سرمایه مدیریت شهری در چنین فضائی است و به طور قطع مردم و آیندگان، دست‌اندرکاران امروز را نمی‌بخشند.

    *هنوز استقبال مناسبی از شهربازی شهر رؤیاها نشده

    نصر با اشاره به آخرین وضعیت شهربازی شهر رؤیاها اظهار کرد: متأسفانه با وجود میلیاردها تومان سرمایه‌گذاری در شهربازی شهر رؤیاها و پس از گذشت یکسال از بهره‌برداری آن، هنوز استقبال مناسبی از آن نشده است و برخی روزها استقبال کننده از شهربازی رؤیاها به کمتر از 50 نفر می‌رسد که استمرار این امر شایسته شهر اصفهان و سرمایه‌گذاری انجام شده برای این پروژه نیست.

    وی تأکید کرد: بایستی مالکیت کامل شهر بازی رؤیاها به شهرداری اصفهان انتقال یابد که در این راستا چنانچه شهرداری مدیریت کامل این پروژه را عهده‌دار شود بازنگری‌های لازم را در خصوص قیمت بلیط ورودی به این شهربازی انجام می‌دهد تا شهروندان بیشتری بتوانند از این فضای تفریحی استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو