فونیکسریمکسبهتام

رونمایی از ماجراجوی جوان برای شیرازی ها

عصر خودرو- مراسم تقدیر و تشکر از نماینده برتر رامک خودرو در سال ۹۳ انجام شد.

رونمایی از ماجراجوی جوان برای شیرازی ها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶:۰۰
  •  تیوولی
  •  تیوولی
  •  تیوولی
  • رونمایی از ماجراجوی جوان برای شیرازی ها
  •  تیوولی

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»،  یک روز تعطیل دیگر از فصل تابستان به شهر راز ، شیراز سفر کردیم تا در جشنی به مناسبت مراسم تقدیر و تشکر از نماینده برتر فروش رامک خودرو و همچنین رونمایی از خودرو جدید شرکت سانگ یانگ با نام تیوولی به میزبانی نمایندگی زارع (شیراز) در سالن حافظ نمایشگاه بین المللی شیراز حضور پیدا کنیم.
عقیل مصطفایی در این باره گفت: خودرو تیوولی که به تازگی وارد سبد محصولات سانگ یانگ کره شده در کلاس کراس اوورها قرار گرفته و کاندیدای 40 خودرو برتر اروپا شده است .
وی اضافه کرد: تیوولی با قیمت 83.5 میلیون تومان ، کسب جایزه بهروه وری انرژی از سوی وزارت زیرساخت، زمین و تجارت کره و جایزه بهترین ارگونومیک در بخش صندلی از سوی موسسه ارگونومی کره جنوبی بعلاوداشتن آپشن های بالا بازار رقابتی خودروهای کراس اوور زیر 100 میلیونی را تکان می دهد .
مصطفایی افزود: حداکثر قدرت تیوولی با موتور 1.6 لیتری برابر 128 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 160 نیوتن متر است. این خودرو با داشتن وزن تقریبی 1.3 تنی و تجهیز شدن به گیربکس 6 سرعته AISIN ژاپن شما را کاملا راضی خواهد کرد.
استقبال خوب مردم شیراز که بیش از 1000 نفر در سالن حضور داشتند توانست به گرمای منطقه جنوب بی افزاید و این مراسم را هرچه با شکوه تر به اتمام رساند. 
در ادامه پس از اجرای زنده توسط رضا ذریه شومن صاحب نام و علیرضا روزگار خواننده خوب کشورمان ؛ توسط آقایان  مصطفایی و حامد مشایخ به نمایندگان برتر رامک خودرو در سال  لوحی به رسم یادبود اعطاء شد . نمایندگی زارع (شیراز) بعنوان نماینده اول فروش در سال 93 با جمعیت 1.460.665 میلیون نفری شهر شیراز و نمایندگی کامیابی (تهران) رتبه دوم فروش در سال 93 با جمعیت 8.244.535 میلیون نفری شهر تهران را نصیب خود کردند. در پایان از خودرو تیوولی ماجراجوی جوان رونمایی شد و علاقمندان توانستند جزئیات خودرو را آزمایش کنند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط