فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد:

استفاده از فاینانس برای ساخت مترو آمل-تهران

عصرخودرو: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:برای اجرای قطعه سوم و چهارم متروی آمل به تهران تلاش می‌کنیم از فاینانس استفاده کنیم.

استفاده از فاینانس برای ساخت مترو آمل-تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، علی نورزاد در حاشیه بازدید عملیات اجرایی پروژه ملی چهاربانده کردن محور هراز با ابراز رضایتمندی از روند خوب این راه مواصلاتی گفت: با تلاش نماینده آمل در مجلس و پیگیری‌های جدی در زمینه پیشرفت، چهار خطه کردن این محور در حال انجام است.

    وی افزود: با توجه به اهمیت ایمن‌سازی راه‌ها این وزارتخانه به دنبال چهار خطه کردن این محور است و برای اجرای این پروژه ملی این وزارت‌خانه همکاری‌هایی با همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دارد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت عملیات مربوط به یک قطعه از این محور به دلیل وجود چهار تونل یک کیلومتری در طول پروژه تصریح کرد: در این محور عملیات اجرایی چهار پل بزرگ و دره‌ای اواسط آبان امسال آغاز می‌شود و برای پل چلاو نیز پیمان‌کار مشغول به کار شده است.

    وی ادامه داد: در اجرای عملیات این راه مواصلاتی برای کاهش ترافیک هرچه زودتر می‌خواهیم این نقاط پرتردد در اولویت قرار گیرند.

    وی با اشاره به جاده جایگزین سد هراز از برگزاری جلسه‌ای مبنی بر رسیدگی این امر در هفته آینده خبر داد و گفت: در این جلسه با حضور مسئولان کشوری، این امر تعیین تکلیف می‌شود تا هرچه زودتر این جاده جایگزین به بهره‌برداری برسد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی قطعه اول پروژه بزرگ مترو تهران به آمل بیان و عنوان کرد: برای قطعه دوم این پروژه نیز پیمانکار در حال تعیین و در دست ابلاغ است تا با سرعت به پیش رود اگرچه در این راستا باید همه مسئولان کمک کنند.

    وی با اشاره به انتشار پیمان قطعه سوم و چهارم مترو آمل- تهران افزود: در این زمینه وزیر دستور لازم را داد ولی به علت محدودیت مالی در حال مذاکره برای تامین منابع مالی از طریق فاینانس هستیم تا مشکلات را با فاینانس حل کنیم.

    نورزاد در پاسخ به سوال اجرای عملیات فاینانس پروژه ملی تهران- شمال ابراز کرد: اخیرا جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان در این مورد انجام شد که امیدواریم هر چه زودتر با جامه عمل پوشیدن به قول‌ها کارها به پیش رود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای عملیات اجرایی آزاد راه تعیین تکلیف انجام شد و هم‌اکنون 6 پیمانکار مشغول هستند و عملیات این پروژه با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو