فونیکسریمکسبهتام

برگزاری جشن بزرگ « عید تا عید » در متروی تهران

عصر خودرو : معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با هدف بزرگداشت اعیاد مذهبی و ایجاد فضای معنوی شاد، برنامه های متنوع و جذابی با عنوان «عید تا عید» را در ایستگاه های مترو برگزار می کند.

برگزاری جشن بزرگ « عید تا عید » در متروی تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محمد صائبی گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان و عید غدیر جشن بزرگ عید تا عید به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان در ایستگاه های متروبرگزار می شود.

    وی با اشاره به اینکه این برنامه ها به منظور بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های هنری همچون تئاتر مجسمه با موضوع آداب و سنت های غدیر، خطبه خوانی و منقبت خوانی در وصف مولای متقیان برپا می شود از برپایی نمایشگاه‌های عکس و پوستر، برگزاری کارگاه‌های خوشنویسی، اجرای سرودهای دانش‌آموزی در هفته عید قربان تا عید غدیر در ایستگاههای منتخب، شاهد خبر داد.

    معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با تاکید به خاص بودن این هفته اظهار داشت: امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای عید تا عید در نظر گرفته شده است؛ به منظور احیای آداب و سنن غدیر و ملموس کردن این فضا برای تمامی مسافران، در تمامی ایستگاه‌ها استیکر آداب و سنن غدیر به همراه آذین بندی ایستگاه‌های منتخب تدارک دیده شده است. ضمنا طرح همیاران غدیر که شامل یه بسته کوچک عطر و... می‌باشد در ایستگاه‌های منتخب ، توسط پرسنل سادات به مسافران اهداء خواهد شد.

    وی گفت: جهت آشنایی بیشتر مردم با خطبه غدیر روز شمار غدیر در 15 ایستگاه طراحی شده که هر روز جمله‌ای از خطبه غدیربه نمایش گذاشته می شود.

    صائبی در پایان با بیان اینکه عید غدیر روز پیمان اخوت و برادری است و پیمان بستن از اعمال وارده در این روز است گفت: امیدوارم به همت متولیان فرهنگی همواره اعیاد و مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی در جامعه ترویج یابد تا ارزش و برکات آن در جامعه خصوصاً میان جوانان نهادینه شود.

    وی خاطرنشان کرد: فضاهای ایستگاهی مترو توان بالایی برای اجرای برنامه‌های متنوع در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و مذهبی دارد و باید از تمامی این ظرفیت‌ها به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه ها و فعالیت ها بهره بگیریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو