فونیکسریمکسبهتام

احتمال افزایش ترافیک جاده‌های بین‌شهری از عصر امروز

یک‌طرفه شدن محورهای هراز و چالوس از ساعاتی دیگر

عصر خودرو : سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه هنوز بخشی از مسافران تابستانی به شهرهای خود مراجعت نکردند از احتمال افزایش ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور در عصر امروز و یک‌طرفه شدن محورهای چالوس و هراز از ساعاتی دیگر خبر داد.

یک‌طرفه شدن محورهای هراز و چالوس از ساعاتی دیگر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ نادر رحمانی  با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی در صبح روز جمعه 3 مهر ماه، اظهار کرد: تصاویر دریافتی و گزارش‌های ارسالی از محورهای مواصلاتی سراسر کشور حاکی از ترافیک روان و وضعیت جوی آرام در راه‌ها و جاده‌های بین شهری است.

    وی با بیان اینکه هنوز بخشی از مسافران تابستانی به شهرهای خود مراجعت نکرده‌اند، گفت: با توجه به آنکه هنوز بخشی از مسافران، سفرهای تابستانی خود را به اتمام نرسانده‌اند، این احتمال وجود دارد که از عصر امروز بر حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور افزوده شود.

    سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: پیش بینی می‌شود مسافران تابستانی نهایتاً تا پایان روز شنبه به شهرهای خود بازگردند و از این رو افزایش ترافیک در عصر امروز و تمام ساعات فردا، محتمل است.

    رحمانی در ادامه با اشاره به تمهیدات پلیس برای بازگشت مسافران از محورهای مواصلاتی پرتردد همچون محور هراز و چالوس اظهار کرد: بنابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده تردد از میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد از ساعت 14 ممنوع می‌باشد و بر همین مبنا، تردد در این محور از ساعت 17:30 و از مرزن‌آباد به سمت کرج به سمت یک‌طرفه انجام خواهد شد.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در محور هراز نیز با اعمال ممنوعیت تردد از ساعت 13، از رودهن به سمت آب اسک، تردد از آب اسک به سمت رودهن از ساعت 15، به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو