فونیکسریمکسبهتام

پس از رصد ترافیک چهارم مهرماه مشخص شد؛

۱۸۰ کیلومتر ترافیک در اولین شنبه مهرماه

عصر خودرو : رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران از ایجاد ۱۸۰ کیلومتر ترافیک در معابر تهران در اولین شنبه مهرماه خبر داد.

۱۸۰ کیلومتر ترافیک در اولین شنبه مهرماه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، مهندس همایون فتاحی صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر که در ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درراستای رصد ترافیک چهارم مهرماه پس از بازگشایی مدارس برگزار شد، گفت: در چهارمین روز از مهرماه که به نوعی اولین روز آغاز به کار برخی مدارس است، شاهد ایجاد 180 کیلومتر ترافیک در معابر شهر تهران بوده‌ایم.

    وی با بیان اینکه این رقم نشانه مثبتی است تصریح کرد: میزان ترافیک ایجاد شده در چهارم مهرماه امسال با اول مهر سال گذشته برابر است. به گونه‌ای که در اولین روز مهرماه سال گذشته 180 کیلومتر ترافیک در ساعت 8 صبح که به نوعی پیک ترافیک صبحگاهی است ایجاد شده بود.

    وی افزود: ایجاد 180 کیلومتر ترافیک در صبح امروز به گونه‌ای است که 400 هزار خودرو به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده و 150 دوربین نظارتی نیز وظیفه رصد خودروها را بر عهده دارند و به نظر می‌رسد چهارم مهرماه امسال با اول مهرماه سال گذشته در یک موازنه قرار دارند.

    رییس مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه باید برای رسیدن به یافته‌های علمی، رصد وضعیت ترافیک را انجام داد، گفت: با این حال ترافیک این چند روز نشان می‌دهد که سفرهای شهری در حال ثابت شدن است و مردم از سیستم‌های حمل و نقل جایگزین اعم از حمل و نقل عمومی استفاه می‌کنند.

    وی با بیان اینکه معابر جنوب شرقی به شمال غرب دارای ترافیک است،‌ ادامه داد: در صورت احداث خط شش و هفت مترو نیز این مشکل ترافیک حل و فصل خواهد شد.

    فتاحی با بیان اینکه تمامی بزرگراه‌های تهران صبح امروز دارای ترافیک سنگین و یا مقطعی بودند، گفت: با این حال معابر غرب به شرق تهران و مرکزی دارای بیشترین ترافیک بوده‌اند.

    وی با بیان اینکه اولین ترافیک صبحگاهی امروز از آزاد راه تهران به کرج در محدوده شهید باکری ایجاد شد، افزود: بعد از آن شاهد بروز ترافیک در بزرگراه همت، آبشناسان، زین الدین و نواب بوده‌ایم.

    فتاحی همچنین در مورد ترافیک عصرگاهی نیز گفت: عمدتا پیک ترافیک عصرگاهی از ساعت 17 آغاز می‌شود اما بازه زمانی وسیع تری نسبت به صبح دارد و عمدتا طول ترافیک به 240 کیلومتر می‌رسد، اما چون بازه زمانی آن گسترده است مردم ناراحتی کمتری نسبت به صبحگاه دارند.

    وی در مورد اولین تصادف صبح امروز نیز گفت: در بزرگراه امام علی در ساعت 6:25 دقیقه صبح امروز اولین تصادف گزارش شد که خوشبختانه تا کنون هیچ گونه تصادف جرحی و فوتی رخ نداده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو