فونیکسریمکسبهتام

روایتگری جنگ در ایستگاه‌های مترو

عصر خودرو : معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: مترو تهران با هدف حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده میزبان برنامه های متنوع در هفته دفاع مقدس است.

روایتگری جنگ در ایستگاه‌های مترو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  تسنیم، محمد صائبی با تاکید بر اهمیت انتقال ارزشهای دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال پیام و ارزش‌های دوران حماسه و جنگ است.

    وی گفت: تبیین درست ارزش های دفاع مقدس به عنوان یک میراث ارزشمند و ماندگار و انتقال فرهنگ غنی جهاد و شهادت از مهم‌ترین اهدافی است که در این هفته باید برای تحقق آن تلاش کرد.

    صائبی با اشاره به اینکه متروی تهران بهترین ظرفیت برای انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان است، اظهار داشت: امروز دشمنان در هجمه‌های فرهنگی می‌خواهند، بین ملت به‌خصوص قشر جوان و ارزش‌های اجتماعی فاصله ایجاد کنند. از این رو ما باید برای مقابله با دسیسه های دشمنان از تمام ظرفیت های موجود در جهت اشاعه فرهنگ غنی ایثار در جامعه و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا استفاده کنیم.

    معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان این که دفاع مقدس متعلق به ایام خاصی نیست، گفت: برای انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل کنونی باید از ظرفیت برنامه‌های فرهنگی استفاده شود.

    وی افزود:  متروی تهران با فضاسازی ایستگاهها با موضوع تهران و زمان جنگ، اجرای سرود و نمایش با موضوع دفاع مقدس، توزیع کتاب های ستوده شده توسط مقام معظم رهبری در 10 ایستگاه به طور رایگان، اجرای موزیک نظامی، روایتگری جنگ در ایستگاهها، برپایی نمایشگاه های عکس، نصب لمینت و بنر با موضوعات «دفاع مقدس و جهاد ادامه دارد»می کوشد تا گوشه هایی از فرهنگ غنی دفاع مقدس را برای شهروندان بازگو کند.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس  فرصت خوبی است تا دانش‌آموزان با تمامی فرهنگ‌های هشت سال دفاع مقدس که برگرفته از دل اسلام، قرآن و انقلاب است بیش از پیش آشنا شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو