فونیکسریمکسبهتام

کاهش ۱۰ درصدی کشته‌های سرصحنه تصادفات در شهریور

تمهیدات‌ترافیکی پلیس برای بازگشت حجاج و تشییع جانباختگان فاجعه منا

عصر خودرو : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از کاهش ۱۰ درصدی فوتی‌های سرصحنه تصادفات رانندگی در شهریور ماه خبر داد و گفت: پلیس برای بازگشت حجاج و پیکر جانباختگان منا و همینطور تشییع آنان در شهرها و استانهای مختلف تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است.

تمهیدات‌ترافیکی پلیس برای بازگشت حجاج و تشییع جانباختگان فاجعه منا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار تقی مهری در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه مشترک میان پلیس راهور و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در جمع خبرنگاران درباره آمارهای حوادث و تلفات رانندگی در شهریور ماه اظهار کرد: تجربیات ماه‌های گذشته نشان داده است که شهریور مرگبارترین ماه حوادث ترافیکی است. امسال نیز گرچه آمار قطعی باید از سوی پزشکی قانونی اعلام شود اما آمار جانباختگان سر صحنه تصادف حاکی از این است که جان باختگان این حوادث نسبت به شهریور ماه پارسال 10 درصد کاهش داشته است.

    به گفته مهری در شهریور ماه سال گذشته 1827 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که به نظر می‌رسد امسال نیز در مجموع این آمار کاهش داشته باشد اما باید منتظر اعلام قطعی پزشکی قانونی ماند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در پاسخ به سوال درباره تمهیدات ترافیکی پلیس برای بازگشت حجاج و همینطور پیکرجان باختگان فاجعه منا خاطر نشان کرد: برای بازگشت حجاج تمهیدات ترافیکی پیش بینی شده و در خصوص تشییع پیکرجان باختگان فاجعه منا در سطح شهرها و استانهای کشور نیز اقدامات و پیش بینی های لازم انجام شده و با هماهنگی مسئولان شهری و استانی اعمال خواهد شد.

    وی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا درباره بیشترین علل حوادث رانندگی در شهریور ماه اظهار کرد:‌ تجاوز به چپ، تخطی از سرعت مطمئنه، سبقت غیرمجاز و ... از جمله مهمترین علل بروز حوادث رانندگی است که از حدود یک هفته پیش با اقدامات انجام شده تخلف تجاوز به چپ نیز توسط دوربین‌ها و سیستم هوشمند ثبت شده و در حال حاضر در دو جاده چالوس و هراز این سامانه فعالیت می‌کند.

    به گزارش ایسنا در حاشیه این مراسم سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا، سردار امیری جانشین پلیس راهور، سردار مهماندار معاون عملیات پلیس راهور و سرهنگ حمیدی فرمانده پلیس راه کشور در مراسم تقدیر از تعدادی از خانواد ه شهدا و بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیز حاضر شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو