فونیکسریمکسبهتام

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل اعلام کرد

اشباع ترافیکی جاده‌های شمالی

عصر خودرو : معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با اشاره به اینکه در ۱۰ تا ۱۵ سال آینده ۲۰ هزار کیلومتر از راه‌ها از ترافیک اشباع می شود، گفت: باید سرمایه گذاری بخش خصوصی را در این بخش افزایش دهیم.

اشباع ترافیکی جاده‌های شمالی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، خیرالله خادمی با اشاره به اینکه بسیاری از جاده ها در سال‌های آینده از ترافیک اشباع می شود، گفت: اگر یک برنامه و تحرک خاصی در سرعت جاده سازی صورت نگیرد، بسیاری از محورهای ما در 10 تا 15 سال آینده در سطح ترافیک اشباع قرار می گیرد.

    وی با بیان اینکه با اشباع شدن این محورها عملا استفاده از آنها محدود می شود، اظهارداشت: جاده های هراز، فیروزکوه و محورهای آزادراهی مانند آزاد راه تهران-کرج الان در شرایط ترافیک اشباع قرار دارد اما در 10 تا 15 سال آینده 20 هزار کیلومتر دیگر از جاده ها در شرایط ترفیک اشباع قرار می گیرد.

    معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ادامه داد: بنابراین باید جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی را در این بخش افزایش دهیم تا بتوانیم در کنار اعتبارات دولتی سرعت جاده سازی را افزایش دهیم.

    خادمی با اعلام اینکه در بخش آزادراهی امکان سرمایه گذاری وجود دارد، گفت: در پروژه های آزادراهی درآمد حاصل از سرمایه گذاری محل عوارض برگشت داده می شود، بنابراین در خیلی از محورها و اطراف شهرهای بزرگ توجیه اقتصادی دارد.

    وی با اشاره به اینکه هدف ما اولولیت بندی ساخت جاده های موجود است، اظهارداشت: رفع گلوگاه ها از اولویت‌های شرکت ساخت است به طوری که در برخی کریدورها اصلی گلوگاه هایی داریم که باید رفع شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو