فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره راه اهر:

بهره برداری از باند دوم بزرگراه اهر- تبریز ۶۰۰ میلیارد ریال نیاز دارد

عصر خودرو : رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر گفت: بهره برداری از باند دوم بزرگراه اهر - تبریز علاوه بر اعتبارات امسال به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

بهره برداری از باند دوم بزرگراه اهر- تبریز ۶۰۰ میلیارد ریال نیاز دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا،  علی سلطانی روز شنبه اظهار کرد: برای تکمیل بزرگراه اهر - تبریز که در سال 1387 عملیات اجرایی آن شروع شده با در نظر گرفتن 450 میلیارد ریال اعتبار امسال به بیش از 600 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است و امیدواریم طبق قول رییس جمهوری این طرح تا پایان سال آینده به اتمام برسد.
    وی با اشاره به اینکه پروژه های نیمه تمام نیازمند تزریق اعتبار بیشتری است، افزود: جاده اهر – تبریز به طول 95 کیلومتر همچنان در حال اجراست.
    سلطانی افزود: قطعه نخست جاده اهر – تبریز به طول 20 کیلومتر از اهر به طرف گردنه گویجه بئل، قطعه دوم به طول 45 کیلومتر از گویجه بئل به سمت خواجه و قطعه سوم از خواجه به طرف تبریز به طول 23 کیلومتر به پیمانکار سپرده شده و در حال اجراست.
    سلطانی ، از تحقق 50 درصدی اعتبار تخصیصی برای جاده اهر – تبریز خبر داد و گفت: حدود 450 میلیارد ریال اعتبار مصوب در سفر اخیر هیات دولت به آذربایجان شرقی برای سال جاری محقق شده است.
    وی اضافه کرد: با توجه به اینکه روزانه بیش از 20 هزار خودرو در این جاده تردد می کند یکی از حساس ترین محورهای مواصلاتی استان بوده و تنها شاهراه رفت و آمد مردم شش شهرستان منطقه ارسباران، شهرهای استان اردبیل و حتی اتباع کشورهای همسایه مانند جمهوری آذربایجان و نخجوان و ارمنستان است.
    جاده مواصلاتی و قدیمی اهر - تبریز به دلیل تردد زیاد و عملیات در دست اجرا یکی از خطرناک ترین جاده های استان می باشد به طوری که بیشتر گزارشات منجر به فوت استان در این مسیر است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو