فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه :

حفظ امنیت مسافران اولویت مترو است

عصر خودرو : مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت:نظم، انضباط و حفظ امنیت مسافران از اولویت های مهم مترو است و ما باید سعی کنیم تا همیشه این مهم محقق گردد.

حفظ امنیت مسافران اولویت مترو است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حفظ امنیت مسافران اولویت مترو استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در جلسه ای مشترک با یگان انتظامی مترو تهران که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی پلیس مترو برگزار شده بود ؛اظهار کرد: نظم، انضباط و حفظ امنیت مسافران از اولویت های مهم مترو است و ما باید سعی کنیم تا همیشه این مهم محقق گردد.

    وی افزود: مسافران باید با احساس امنیت کامل سوار مترو شوند و بدون هیچگونه تنش و ناراحتی هم به مقصد برسند.

    نایبی با بیان اینکه تحقق این امر بدون همکاری مشترک پرسنل شرکت بهره برداری مترو تهران و یگان انتظامی مترو اتفاق نمی افتد، تاکید کرد: عملکرد نیروی های یگان انتظامی مترو شایان تقدیر است و به لطف حضور متعهدانه این افراد در مترو تهران نظم و امنیت مناسبی برقرار است.

    وی ابراز امیدواری کرد که با تعامل بیشتر بتوان در بحث پیشگیری و رفع معضلات باقی مانده موفق تر از گذشته عمل کرد.

    در ادامه سرهنگ عباس زاده فرمانده یگان انتظامی مترو تهران با تاکید بر اینکه میزان جیب بری و دزدی در مترو تهران به میزان چشمگیری نسبت به سال گذشته کاهش یافته است،گفت: آمار کشف جرایم مربوط به جیب بری در مترو افزایش داشته و این موضوع باعث شده تا کمتر شاهد این تخلف در این شهر زیرزمینی باشیم.

    وی افزود: یکی از وظایف ذاتی پلیس ایجاد امنیت و آرامش روانی برای مردم است و در این راستا به طور جدی با مخلین نظم و امنیت در مترو مبارزه می کنیم.

    سرهنگ عباس زاده با اشاره به اینکه مترو جدای از کلانشهر تهران نیست و تمام تخلفات و جرایمی که در سطح شهر هست در مترو تهران هم دیده می شود ،بیان کرد: برهم زدن نظم عمومی، حمل مواد مخدر، دزدی و زورگیری از جمله موارد شایعی است که یگان انتظامی مترو تهران به طور جدی با آن برخورد می کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو