فونیکسریمکسبهتام

بارش باران و مه‌گرفتگی در شمال و غرب کشور

ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه‌های تهران - کرج و کرج - قزوین

عصر خودرو- جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران در اکثر محورهای استان‌های مازندران، گیلان، اردبیل، زنجان و قزوین پرداخت و گفت:در برخی محورهای آذربایجان غربی، گلستان، لرستان و آذربایجان شرقی نیز بارش باران جریان دارد.

ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه‌های تهران - کرج و کرج - قزوین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ محمدرضا زحمت‌کش جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج- قزوین از محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه سنگین است.

    جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران – کرج از پل فردیس تا پل کلاک نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

    این مقام ارشد راهور ناجا به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های مازندران، گیلان، اردبیل، زنجان و قزوین پرداخت و گفت: در محور ماکو و خوی در استان آذربایجان غربی نیز بارش پراکنده باران جریان دارد.

    سرهنگ زحمت‌کش ادامه داد: در محورهای مرند و بستان‌آباد در آذربایجان شرقی، گرگان به نوکنده و علی‌آباد به آزادشهر در استان گلستان و خرم‌آباد- پل‌دختر در استان لرستان نیز بارش پراکنده باران جریان دارد.

    جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به مه گرفتگی در خرمشهر و سوسنگرد در استان خوزستان اشاره و خاطر نشان کرد: در گردنه کوئین در استان قزوین و محور آزادشهر به شاهرود در استان گلستان نیز مه گرفتگی گزارش شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو