فونیکسریمکسبهتام

امدادرسانی به خودروهای گرفتار برف در خلخال

عصر خودرو : مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گیلان از نجات و امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف در محور پونل به خلخال در محدوده شهرستان رضوانشهر در غرب استان خبر داد.

امدادرسانی به خودروهای گرفتار برف در خلخال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، محمود ایرانپرست عصر شنبه افزود: با توجه به سرمای زودرس و بارش برف در محور پونل به خلخال حدفاصل کیلومتر 45 تا 60 این مسیر که حدود 15 سانتیمتر برف بر زمین نشسته، چندین خودرو در این محور، غافلگیر شدند.
    وی ادامه داد: ماموران راهداری، چهار دستگاه اتوبوس، شش دستگاه مینی بوس و چندین دستگاه سواری و نیسان گرفتار در برف را نجات دادند.
    وی تصریح کرد: حضور بموقع عوامل راهداری در محل، باعث بازگشایی محور و تردد دستگاه های گیر افتاده در برف شد.
    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گیلان همچنین با اشاره به بارش برف در محور کوهستانی پونل - خلخال و اسالم - خلخال گفت: درحال حاضر تردد در محور پونل - خلخال، فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
    وی خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند با شماره تلفن گویای 141 و شماره تلفن 33311111 با پیش شماره 013 ، از آخرین وضعیت راه های گیلان با خبر شوند.
    * آب گرفتگی معابر برخی شهرهای گیلان
    مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان نیز به ایرنا گفت: به دنبال بارش شدید باران در شهرهای مختلف استان در برخی نقاط و معابر شهرهای لنگرود ، املش، فومن، رشت و آستارا آب گرفتگی هایی بوجود آمده است.
    افشین عزیزی با بیان اینکه نیروهای امدادی در تلاش برای رفع این آب گرفتگی ها هستند، اضافه کرد: تاکنون به غیر از آب گرفتگی معابر، از خسارت های احتمالی ناشی از بارش شدید باران و وزش باد گزارشی نشده است.
    * امدادرسانی به 73 خانوارهای شهرستان های لنگرود، املش و آستارا
    مسوول روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از بازگشایی مسیر روستایی سراش و دوزک سو از توابع شهرستان لاهیجان در شرق استان که بر اثر رانش کوه مسدود شده بود، خبر داد.
    امید عظیمیان افزود: بارش شدید باران باعث آب گرفتگی منازل مسکونی در شهرستان های لنگرود، املش و آستارا شده بود که امدادگران این جمعیت به 73 خانوار، امدادرسانی کردند.
    طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان؛ طی شبانه روز گذشته در شهرهای آستارا 130 میلیمتر، تالش 58، انزلی 60، کیاشهر 64، رشت 47، لاهیجان 101، رودسر 113 و ماسوله 41 میلیمتر باران باریده است.
    بر اساس پیش بینی هواشناسی گیلان؛ بارندگی ها در استان از فردا (یکشنبه) به تدریج کاهش یافته و روند افزایش دما پیش بینی می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو