فونیکسریمکسبهتام

شاکری در بازدید از پروژه شهدای غزه تأکید کرد

ترافیک نگران کننده منطقه ۲۲ در پی ساخت و سازهای جدید

عصر خودرو- رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ساماندهی به وضعیت ساخت و سازها در منطقه ۲۲ شهرداری تاکید کرد.

ترافیک نگران کننده منطقه ۲۲ در پی ساخت و سازهای جدید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، اقبال شاکری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از ساخت پروژه تونل شهدای غزه که به همراه مهدی چمران، عبدالمقیم ناصحی، عبدالحسین مختاباد و پرویز سروری انجام شد وضعیت ساخت و سازها در منطقه 22 را برای مباحث ترافیکی نگران کننده توصیف کرد و گفت: نگرانی موجود در خصوص ترافیک مسیرهای خروجی و ورودی غرب شهر تهران و تاثیر بارگذاری‌های ناشی از ساخت و سازها در منطقه 22 است.

    وی اظهار داشت: ساخت و سازها بیش از حد بارگذاری مورد نیاز در منطقه 22 ترافیک بزرگراههای شهید حکیم، شهید همت و نیایش را دچار مشکل می‌کند و این ساخت و سازها باید به گونه‌ای ساماندهی شوند که خود تراکم ترافیکی را ایجاد نکند.

    رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ساخت ادامه مسیر بزرگراه شهید حکیم، تصریح کرد: با تکمیل این پروژه‌ها، بزرگراه شهید حکیم از مسدودی موجود بیرون آمده و با اتصال به جاده مخصوص کرج (شهید لشکری)، جاده قدیم و اتوبان آزادگان می‌تواند بخشی از ترافیک را قبل از رسیدن به بزرگراه شهید همت هدایت کند.

    شاکری با بیان اینکه تکمیل بزرگراه شهید حکیم در بهبود مسافرت‌های برون شهری موثر است، اظهار داشت: این پروژه توانسته است به برنامه زمان بندی و اهداف خود دست یابد و در این زمینه موفق بوده است.

    وی در ادامه ساخت تونل شهدای غزه در مسیر تکمیلی این بزرگراه را نکته شاخص این پروژه دانست و تصریح کرد: ساخت بزرگراه خسارات سنگینی را متوجه بوستان جنگلی چیتگر می کرد و ساخت تونل برای موضوعات زیست محیطی بسیار مهم موجود صورت گرفت.

    رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از تکمیل 95 درصدی ساخت این تونل خبر داد و گفت: امیدواریم تا 22 بهمن سالجاری این تونل و بزرگراه شهید حسین همدانی در ادامه بزرگراه شهید حکیم به بهره برداری برسد.

    شاکری با اشاره به تجربه خوب بدست آمده برای ساخت تونل در کشور و در شهر تهران، افزود: تکنیک‌های به کارگیری شده برای ساخت این تونل خوب بوده و پیشرفت کار نسبت به تونل نیایش از سرعت بهتری برخوردار بوده است.

    وی با بیان اینکه مباحث مرتبط با کنترل آبها در تونل همانند تونل نیایش انجام شده است، اظهار داشت: با تعبیه 3 مسیر بین دو تونل شمالی و جنوبی امکان دسترسی در مواقع اضطراری فراهم شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو