فونیکسریمکسبهتام

شهردار تهران عنوان کرد

افتتاح هر ماه یک ایستگاه مترو با اولویت جنوب شهر تهران

عصر خودرو- شهردار تهران گفت:‌ قرارمان این است که هر ماه یک ایستگاه مترو با اولویت جنوب شهر در تهران افتتاح کنیم.

افتتاح هر ماه یک ایستگاه مترو با اولویت جنوب شهر تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح نعمت آباد واقع در نیمه جنوبی خط 3 متروی تهران، اظهار داشت: تأمین اعتبار برای همه پروژه‌ها کار آسان و راحتی نیست آن هم در شرایطی که احداث مترو کمک از طرف همه بخش‌ها است.

    وی با بیان اینکه قرارمان این است که هر ماه یک ایستگاه مترو با اولویت جنوب شهر در تهران افتتاح کنیم، ادامه داد: متروی تهران در سطح بین المللی در حال رسیدن به نقطه‌ای است که از نظر ظرفیت مسافر، کیفیت ساخت، تکنولوژی و شرایط ایمنی در بعد کمی و کیفی در مقیاس بین المللی حرفی برای گفتن دارد.

    شهردار تهران خاطرنشان کرد: خط 6 و7 متروی تهران با تمام ظرفیت در حال احداث است و با همه مشکلات امور ساخت آن را پیش می‌بریم که هرچه سریعتر به نتیجه برسد. با همه این فشارها و خون دل‌ها و حرف‌هایی که به حق و ناحق می‌شنویم یقین داریم که اگر کارمان خالصانه باشد اما حرف‌های بدون منطق مطرح شود در ذهن مرم باقی نمی‌ماند چرا که این وعده خداست و هیچ نگران نیستیم چه کسی چه حرفی می زند.

    وی ادامه داد: با اطمینان به مردم می‌گویم که حتماً روال کارهای مالی و پولی در شهرداری تهران مسیر درست خود را طی می‌کند و اگر جایی کوچکترین خطایی روشن و مشخص شود مردم اطمینان داشته باشند به عنوان شهردار ذره‌ای از بیت المال کوتاه نمی‌آیم بنابراین جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

    قالیباف گفت: امروز در شهر تهران اکثر کارگاه‌های ساختمانی با همه حرف‌ها در حال انجام است و امروز متروی تهران جزو با کیفیت‌ترین متروهای دنیا به شمار می‌آید و به برکت جمهوری اسلامی متروی تهران جزو ارزان‌ترین متروهای دنیا نیز محسوب می‌شود.

    وی با اشاره به آلودگی هوا اظهار داشت: یا نباید قانونی را بنویسیم یا اگر قانونی نوشته می‌شود باید آن را به درستی اجرا کنیم. جای این گله وجود دارد که چرا مصوبه اعمال محدودیت برای تردد خودروهایی که 20 سال از عمرشان گذشته به اجرا در نیامده است. نیاز به چه زیرساختی وجود دارد که جلوی تردد انها را نمی‌گیریم چرا باید اجازه دهیم خودروهای کاربراتوری در سطح شهر تردد کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو