فونیکسریمکسبهتام

درویش در مراسم افتتاح ایستگاه نعمت‌آباد مطرح کرد

انتقاد از نحوه حسابرسی شرکت مترو تهران

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه، گفت: سال‌های ۹۲ و ۹۳ سازمان حسابرسی وضعیت مترو تهران را مطلوب ارزیابی کرده و حالا یکباره نامطلوب اعلام می‌شود!

انتقاد از نحوه حسابرسی شرکت مترو تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، هابیل درویش در مراسم افتتاح ایستگاه نعمت‌آباد از نیمه جنوبی خط 3 مترو تهران (صد و نود و پنجمین ایستگاه) که پیش از ظهر امروز با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران، ابوالفضل قناعتی عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، حمزه شکیب عضو سابق شورای شهر تهران، حجت‌الاسلام ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، نوروزی شهردار منطقه 18، نثاری شهردار منطقه 19 و لاله افتخاری و حسین طلا نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: جنوبی‌ترین ایستگاه در خط 3 که یکی از ایستگاه‌های منحصر به فرد و زیبای مترو است با پیگیری شهردار تهران آماده شد.

    وی تصریح کرد: ایستگاه نعمت‌آباد جزو ایستگاه‌هایی بود که در گذشته حذف شده بود که با مدیریت شهری در دوران قالیباف این ایستگاه در دستور کار قرار گرفت تا در نهایت با اعتبار 90 تا 100 میلیارد تومان این ایستگاه آماده بهره‌برداری است.

    درویش تصریح کرد: متأسفانه شاهد نوعی بی‌عدالتی در مترو هستیم که عنوان می‌شود که کار در مترو عمرانی است به طوری که بخش قابل توجهی از کار در مترو صنعتی است.

    وی ادامه داد: کار جدیدی که در ایستگاه مترو نعمت‌آباد ایجاد شده است این است که همزمان با افتتاح این ایستگاه، ایستگاه‌های تاکسی و شرکت اتوبوسرانی نیز فعالیت خود را در مجاورت ایستگاه نعمت‌آباد آغاز خواهند کرد.

    درویش در ادامه از تلاش‌های صورت گرفته برای احداث ایستگاه نعمت‌آباد از شهردار منطقه 18 قدردانی کرد و گفت: با افتتاح این ایستگاه 25 تا 30 هزار مسافر در روز جابه‌جا خواهند شد.

    وی گفت: منطقه نعمت‌آباد یک منطقه اقتصادی و مسکونی است و از جهات مختلف قابل توجه است که امیدواریم با افتتاح ایستگاه نعمت‌آباد مشکلات تردد مسافران در این منطقه مرتفع شود.

    مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه ادامه داد: خط سه از آن دسته از خط‌هایی است که کارهایش بومی بوده که این نکته از جهات مختلف قابل تأمل است.

    درویش در ادامه این مراسم با انتقاد از برخی از اظهارات در خصوص مترو تهران، خاطرنشان کرد: نبایستی فعالیت مترو تهران را به سیاست گره بزنیم و این در حالی است که چطور ممکن است که در سال 92 و 93 سازمان حسابرسی وضعیت مترو تهران را مطلوب ارزیابی کرده و حالا یکباره نامطلوب اعلام می‌شود.

    وی همچنین با اشاره به برخی از اظهارات و مطالب درباره فرزند قالیباف گفت: در حالی این صحبت‌های خلاف و غیرصحیح مطرح می‌شود که بایستی انسان‌ها بهشت و جهنم را در نظر بگیرند.

    درویش در ادامه با اشاره به اینکه با افتتاح مترو فرودگاه روزانه 80 هزار نفر در این مسیر جابه‌جا خواهند شد، گفت: قطارهای ویژه برای این خط ساخته شده است ضمن اینکه در حال حاضر در خط 3 ایستگاه‌های باقیمانده در جنوب نداریم و تنها تعدادی خط در شمال تهران داریم که بر اساس برنامه‌ریزی شده هر ماه یک ایستگاه به بهره‌برداری خواهد رسید.

    درویش ادامه داد: در حال حاضر در خط 3 مترو تهران بیش از یک میلیون نفر جابه‌جا می‌شوند که بنا داریم با اتمام این خط فعالیت‌های خود را در خطوط 6 و 7 متمرکز کنیم و امیدواریم تا پایان سال 95 بالغ بر 9 میلیون سفر با مترو انجام شود.

    مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله تا عید نوروز سفرهای صورت گرفته از طریق مترو به 4 میلیون سفر خواهد رسید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو