فونیکسریمکسبهتام

فرماندار دشتستان خبر داد

فعالیت مجدد بزرگترین پایانه مسافری جنوب کشور در فرودین ماه سال آینده

عصر خودرو: فرماندار دشتستان از فعالیت مجدد بزرگترین پایانه مسافری جنوب کشور در فرودین ماه سال آینده خبر داد.

فعالیت مجدد بزرگترین پایانه مسافری جنوب کشور در فرودین ماه سال آینده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، ارسلان زارع شامگاه پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت پایانه مسافربری دشتستان اظهار داشت: دشتستان پهناورترین شهرستان استان بوشهر است و برای رفع مشکلات این شهرستان به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی باید اهتمام ورزیم.

    وی افزود: پایانه مسافربری برازجان از پایانه‌های مجهز و بزرگ است و برای فعالیت مجدد این پایانه باید بیش از گذشته فعالیت کنیم و نباید فرصت را هدر دهیم.

    فرماندار دشتستان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی این پایانه خاطرنشان کرد: یکی از علل تأخیر در گسترش فعالیت پایانه مسافربری برازجان، ایرادات این طرح از جمله پارک سوار، فضای سبز و امکانات ایاب و ذهاب است که امیدواریم به زودی مرتفع شود.

    زارع با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات این پایانه تصریح کرد: از شورای اسلامی شهر برازجان، شهرداری و ادارات کل پایانه‌ها و حمل و نقل و راه و شهرسازی استان بوشهر انتظار داریم تا در این راستا بر اساس تقسیم کار صورت گرفته همکاری کنند.

    فرماندار دشتستان از فعالیت مجدد بزرگترین پایانه مسافری جنوب کشور در فروردین ماه سال آینده خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، انتظار داریم تا فروردین ماه سال آینده، این پایانه مشکلاتش به پایان رسیده و مجددا شاهد فعالیت این پایانه بزرگ و مهم باشیم.

    زارع بیان کرد: کیفیت اجرای این پروژه مناسب است و برخی از مشکلات و معضلات موجود بر سر راه این پروژه نیز به زودی مرتفع خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو