فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های قزوین:

دوربین های کنترل سرعت در محورهای پرتردد استان قزوین نصب می شود

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین گفت: به منظور کنترل محورهای پرتردد و کاهش سوانح جاده ای دوربین های کنترل سرعت در مسیرهای پرترد استان نصب و راه اندازی می شود.

دوربین های کنترل سرعت در محورهای پرتردد استان قزوین نصب می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، عصر دوشنبه به مناسبت یادمان قربانیان سوانح رانندگی در هفته ایمنی منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری قزوین به همراه رحمت شعبانی مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان، معاونین مرکز فوریتهای پزشکی، فرمانده انتظامی و پلیس راه استان و روسای تشکل های صنفی شرکت ها و رانندگان استان از آسیب دیدگان سوانح رانندگی جاده ای در بیمارستان شهید رجایی قزوین عیادت و با خانواده 2 نفر از قربانیان سوانح رانندگی جاده ای در روستای شید اصفهان در شهرستان تاکستان دیدار کردند.

    رحمت شعبانی در دیدار با خانواده یوسف طاهرخانی یکی از قربانیان سوانح رانندگی استان در شهرستان تاکستان گفت: از 23 لغایت 29 آبان ماه بعنوان یادمان قربانیان سوانح رانندگی، نامگذاری شده که در این روزها در دیدار با خانواده قربانیان حوادث جاده ای همدردی خود با خانواده آسیب دیدگان سوانح جاده ای را ابراز می کنیم.

    وی افزود: بر اساس آمار پزشکی قانونی در شش ماهه اول سال 1393 تعداد 170 نفر فوت شده و2780 نفر مصدوم و در مدت مشابه سال جاری 173 نفرفوت و 2900 نفر مصدوم شده اند که نشان می دهد تلفات ناشی از سوانح جاده ای استان امسال 1.8 درصد افزایش داشته است.

    شعبانی بیان کرد: علیرغم کاهش تعداد تصادفات جاده ای شدت تصادفات بیشتر شده و تعداد تلفات و مصدومین افزایش یافته است.

    وی یادآور شد: استان قزوین به لحاظ واقع شدن در مسیر ارتباطی و گذرگاهی استانهای شمال، شمال غرب و جنوب کشور و ترافیک بالای خودرو همواره در معرض تهدید و خطر و آسیب های جدی برای مسافرین و رانندگان قرار دارد.

    شعبانی گفت: با نصب دوربین های ثبت تخلف سرعت و نظارت بیشتر بر سرعت و تردد جاده ای و تامین امنیت محورها شاهد کاهش تلفات ناشی از سوانح باشیم.

    وی از نصب فاز اول دوربین های کنترل سرعت در مسیر آزاد راه قزوین به کرج در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در هفته جاری از سامانه های حمل و نقل هوشمند استان بازدید و مقرر شد نسبت به تسریع در اجرای طرح ITS در محورهای مواصلاتی استان اقدام شود.

    شعبانی یادآورشد: با توجه به گسترش شبکه راههای استان و همچنین افزیش تعداد خودروها و انگیزه افزایش سرعت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به سرعت مجاز ضروری است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو