فونیکسریمکسبهتام

شهر ری دارای ۴ ایستگاه جدید مترو می شود

عصر خودرو- شهرداری تهران ۴ ایستگاه جدید مترو برای شهر ری طراحی کرده و به زودی رفتن به زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برای تهرانیها با مترو تسهیل می شود.

شهر ری دارای ۴ ایستگاه جدید مترو می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، مدتهاست شهروندان تهرانی درباره عدم دسترسی به ایستگاه های مترو که طبق استاندارد باید از هر نقطه شهر تا ایستگاه مترو، اتوبوس یا تاکسی تنها 300 متر فاصله باشد، گلایه های زیادی را مطرح می کنند.
    شهروندان گلایه می کنند چرا ایستگاه های مترو، توسعه کندی دارد و دسترسی به ایستگاه مترو برای همه محلات و مناطق به یک اندازه نیست.
    امروز معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد 4 ایستگاه جدید در شهر ری در امتداد خط 6 مترو ایجاد می شود.
    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه بازدید از مسیر توسعه بخش جنوبی خط 6 مترو گفت: با تصویب طرح، بخش جنوبی خط 6 متروی تهران از دولت آباد به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) توسعه می یابد و با این اتصال و جانمایی 4 ایستگاه در محدوده منطقه 20، بار خط یک متروی تهران کاهش می یابد و شهروندان به راحتی می توانند با استفاده از این مسیر به محدوده مرکزی شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) دسترسی پیداکنند.
    جعفر تشکری هاشمی در ادامه ضمن بازدید از ایستگاه های مترو شهرری ،پایانه در حال احداث جوانمردقصاب و پایانه های اتوبوسرانی و تاکسی؛ اقدامات شهرداری منطقه 20، مسئولان مترو و اتوبوسرانی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در مجموع فضای عمومی و سرویس دهی این پایانه ها مطلوب است و البته در برخی موارد از جمله فاصله زمانی بین اتوبوس ها با توجه به کمبود ناوگان اتوبوسرانی که در تمامی مناطق شهر تهران شاهدیم، نیاز به اجرای اقدامات تکمیلی است .
    منصور کتانباف شهردار منطقه 20 نیز به عملیات اجرایی خط 6 مترو تهران اشاره کرد و گفت: توافق های لازم برای تملک 60 هزار مترمربع از املاک مورد نیاز برای ایستگاه مترو دولت آباد واقع در انتهای بلوار قدس انجام و تحویل شرکت های سازنده شده است گفت: با درنظرگرفتن شرایط محیطی و آسایش شهروندان فضاهای مکانی در ضلع جنوب حرم عبدالعظیم(ع)، میدان حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، ابن بابویه و صفائیه برای تامین تجهیزات و کارگاه عمرانی احداث ایستگاه ها پیش بینی شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو