فونیکسریمکسبهتام

افزایش ۲۰ کیلومتری ترافیک صبحگاهی تهران به دلیل لغزندگی معابر و کاهش سرعت حرکت خودروها

عصر خودرو- مدیر مرکز کنترل و نظارت ترافیک شهرداری تهران با اشاره به بارش برف پاییزی در پایتخت و لغزندگی معابر اصلی گفت: ترافیک صبحگاهی امروز معابر اصلی و بزرگراهی تهران در مقایسه با شرایط عادی حدود ۲۰ کیلومتر افزایش داشته است.

افزایش ۲۰ کیلومتری ترافیک صبحگاهی تهران به دلیل لغزندگی معابر و کاهش سرعت حرکت خودروها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از یرنا، همایون فتاحی روز دوشنبه  با اشاره به آماده باش کامل شهرداری تهران با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارش برف پاییزی در پایتخت افزود: با توجه به گستردگی بارش برف و بحرانی که یک بارش می تواند در تهران ایجاد کند، نیروهای شهرداری در 24 ساعت گذشته با آماده باش کامل حضور موثر و هدفمندی در مناطق مختلف شهر داشتند.
    وی با بیان اینکه فعالیت تمامی عوامل سازمان خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ساعت چهار بامداد امروز آغاز شد خاطر نشان کرد: لغزندگی سطح معابر و کاهش سرعت حرکت خودروها از جمله عوامل افزایش سطح ترافیک صبحگاهی در تهران بوده است.
    مدیر مرکز کنترل و نظارت ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: طول ترافیک شامگاه گذشته تهران با توجه به بارش برف و باران در بیشتر مناطق شهر با افزایشی 10 کیلومتر(در بازه زمانی 16 تا 21) به 250 کیلومتر رسید که اوج ترافیک شامگاهی تهران در شب گذشته ساعت 19 بود.
    وی افزود: صبح امروز نیز طول ترافیک صبحگاهی پایتخت با 20 کیلومتر افزایش به 180 کیلومتر رسید که به طور معمول تا ساعت 11 شاهد کاهش حجم و بار ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت خواهیم بود.
    فتاحی در خصوص گره ترافیکی در منطقه 5 تهران نیز گفت: در این منطقه به دلیل بارش سنگین برف، شاهد ایجاد بار سنگین ترافیکی بودیم که با حضور به موقع عوامل شهرداری و پلیس راهور تهران بزرگ، زمینه برای تسهیل و روان سازی تردد خودروها در این محدوده فراهم شده است.
    وی همچنین تاکید کرد: با توجه به تداوم بارش ها در برخی از مناطق شهر تهران، افزایش بازه زمانی یا طول ترافیک در سطح پایتخت اجتناب ناپذیر است.
    به گفته وی طی 24 ساعت گذشته 21 تصادف در معابر شهر تهران رخ داده که این حوادث تنها یک مصدوم داشته است.
    درهمین ارتباط جانشین پلیس راهور تهران بزرگ نیز با اشاره به بارش برف و لغزندگی معابر گفت: بار ترافیکی صبحگاهی معابر بزرگراهی پایتخت به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر در بیشتر مناطق به ویژه مناطق شمالی و غربی شهر سنگین است.
    سرهنگ حسن عابدی به خبرنگار ایرنا افزود: برهمین اساس شاهد ایجاد ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی مناطق 5، 21 و 22 همچنین بزرگراه های شهید همت، شهید حکیم، رسالت، شهید بابایی و صدر هستیم.
    از مجموع معابر شریانی و بزرگراهی شهر تهران، 550 کیلومتر معابر بزرگراهی و یک هزار و 100 کیلومتر معبر شریانی تحت پوشش شبکه هوشمند دوربین های نظارتی قرار دارد. 

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو