فونیکسریمکسبهتام

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اطراف مصلی تهران در روز پنجشنبه

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال محدودیت‌های مقطعی در خیابان‌ها ومعابر منتهی به مصلی تهران در روز پنج شنبه خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اطراف مصلی تهران در روز پنجشنبه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ مراد مرادی در این باره گفت: در روز پنج شنبه به مناسبت رحلت پیامبر اعظم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) نیروهای مسلح در مصلی امام خمینی (ره) راهپیمایی خواهند کرد و از این رو محدودیت‌های مقطعی در زمان برگزاری این مراسم در معابر منتهی به مصلی اعمال خواهد شد.

    وی با بیان اینکه پلیس راهور در این روز با آماده باش نیروهای خود برای التزام بخشی از تامین ایمنی ترافیکی عزاداران و شهروندان اقدام خواهد کرد افزود: بر این اساس از ساعت هفت صبح روز پنج شنبه با توجه به ورود دسته جات و هیات‌های عزداری به مصلی تهران محدودیت‌های مقطعی در خیابان‌های شهید قمبرزاده، بهشتی، مفتح، مطهری، میرعماد و پاکستان اعمال خواهد شد.

    وی با بیان اینکه این محدودیت‌ها دائمی نبوده و به شکل مقطعی انجام می‌شود گفت: همچنین از فردا پاکسازی این معابر نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته و اگر خودرویی در محل ممنوعه یا نامناسبی توقف کرده باشد ماموران پلیس نسبت به جابه جایی اقدام کرده و سپس محل قرار گرفتن خودرو را به مالک آن اطلاع خواهند داد.

    رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه زمان استقرار ماموران تا پایان مراسم خواهد بود تصریح کرد: مترو و اتوبوسرانی نیز تسهیلاتی برای این روز در نظر گرفتند از این رو درخواست ما از شهروندان این است که از وسایل نقلیه عمومی برای رسیدن به مصلی استفاده کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو