فونیکسریمکسبهتام

دوربین‌های شهری به مانیتورینگ یگان ویژه متصل شد

عصر خودرو- فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: در برنامه ششم توسعه سعی داریم تجهیزات و اقلام موردنیاز مأموریت‌های جدید یگان را تأمین کنیم. پیشنهاد ایجاد "یگان‌های واکنش سریع" در دستور کار قرار گرفته است

دوربین‌های شهری به مانیتورینگ یگان ویژه متصل شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نسیم، سردار حسن کرمی صبح امروز در همایش فرماندهان و مدیران یگان‌های ویژه نیروی انتظامی با بیان اینکه برنامه آموزشی متناسب با شرایط آینده در دستور کار قرار گرفته است، گفت: براساس آمایش سرزمینی یگان ویژه در حال حاضر چهار یگان در تهران، پنج تیپ در استان‌های درجه یک، هشت گردان در استان‌های درجه 2 و هشت گروهان در استان‌های درجه 3 داریم.

    وی با بیان اینکه پیشنهاد ایجاد یگان‌های واکنش سریع در دستور کار قرار گرفته است، گفت: به تازگی دفاع شهری و مردم‌یاری نیز در دستور کار یگان ویژه قرار گرفته است.

    فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه سعی داریم تجهیزات و اقلام موردنیاز این ماموریت جدید را نیز تامین کنیم، گفت: به تازگی دوربین‌های شهری کشور به مرکز فرماندهی و مانیتورینگ یگان ویژه متصل شده است.

    کرمی همچنین از تدوین سند راهبردی یگان ویژه خبر داد و گفت: براساس رایزنی‌های صورت گرفته سه رشته کار‌شناسی در دانشگاه امین راه‌اندازی شده است و رشته عملیات ویژه نیز در بهمن‌ ماه امسال دانشجو می‌پذیرد.

    فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی افزود: آمادگی صددرصد داریم که با توجه به آمایش سرزمینی و توانایی‌های خود در برابر تمام تهدیدات از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم.

    در این مراسم از سند راهبردی یگان ویژه رونمایی شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط