فونیکسریمکسبهتام

معمای جنایی در عمق دره۱۰۰متری

آیا حادثه سقوط پیکان اتفاقی بوده؟

عصر خودرو- سقوط یک خودرو در دره عمیق جاده ییلاقی «جواهر ده» رامسر، پلیس را در برابر معمای جنایی قرار داد.

آیا حادثه سقوط پیکان اتفاقی بوده؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از روزنامه ایران، پلیس با تماس یکی از رانندگان عبوری در جریان ماجرای سقوط قرار گرفت. بنا بر این گزارش، ساعت یک و 50 دقیقه بامداد 30 آذر ماه سال جاری بود که مرد ناشناسی در تماس با مأموران پاسگاه «سخت سر»  ادعا کرد پیکان سفید رنگی را دیده که به داخل دره منطقه« اشکله چال» جاده جواهر ده رامسر سقوط کرده است.

    با توجه به این گزارش، اکیپی از مأموران پلیس مأموریت یافتند تا با انجام بررسی‌های لازم علت و چگونگی وقوع حادثه را مورد کاوش‌های دقیق قرار دهند. در حالی که خودروی گشت پلیس آژیرکشان جاده خطرناک و لغزنده جواهر ده را پیموده و خود را به محل وقوع حادثه رساند، مشخص شد پیکر بی جان راننده خودرو از سوی امدادرسانان هلال‌احمر منطقه از عمق دره بیرون آورده شده است. در همین حال به دلیل مرگ راننده  ماجرا به بازپرس کشیک رامسر اطلاع داده شد. دقایقی بعد بود که وی به همراه تیمی از مأموران آگاهی خود را به محل حادثه رسانده و تجسس‌های فنی در این باره آغاز شد.
    با وجود اینکه تاریکی شب و لغزنده بودن منطقه امکان انجام تحقیقات را با مشکل روبه‌‌رو می‌کرد بررسی‌های دقیق و فنی در این باره در دستور کار قرار گرفت. مشخص شد که از کف جاده خاکی تا انتهای دره ردی از آثار خون دیده می‌شد که همین عامل باعث شد تا پلیس احتمال وقوع قتل را منتفی نداند.
    در ادامه بررسی‌ها تحقیقات قضایی برای شناسایی قربانی حادثه متمرکز شده و معلوم شد که وی 50 ساله بوده و محمد ذبیحی نام دارد و از ساکنان شهر رامسر بوده است.
    براساس اظهارات یکی از بستگان قربانی حادثه، وی به عنوان راننده مسافر بر در حدفاصل رامسر به جواهر ده کار می‌کرد  و محل زندگی‌اش در ابتدای جاده جواهر ده است.
    به گفته وی آثاری از ضرب و جرح در بدن قربانی حادثه دیده شده است. هر چند که احتمال دارد این آثار به خاطر برخورد قربانی حادثه با صخره‌های اطراف دره بوده باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو