فونیکسریمکسبهتام

مترو تهران -گرمسار شهریور ۹۵ افتتاح می‌شود

عصر خودرو- نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: پروژه متروی تهران -گرمسار شهریورماه ۹۵ افتتاح می‌شود.

مترو تهران -گرمسار شهریور ۹۵ افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، غلامرضا کاتب در آیین افتتاح مجتمع ورزشی گرمسار که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و خباز استاندار سمنان انجام شد،با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان گرمسار اظهار کرد: امروز توانسته‌ایم نزدیکی به تهران را به یک فرصت تبدیل کنیم.

    وی با تقدیر از حمایت‌های دولت تدبیر و امید از پروژه‌های این شهرستان و خصوصا دو پروژه آزاد راه قم –گرمسار و متروی تهران گرمسار، گفت: در این دولت در کمتر از دو سال، آزاد راه قم -گرمسار را که راه مواصلاتی هفده استان کشور بود، افتتاح شد.

    وی تصریح کرد: یکی از راه‌هایی که می‌تواند بار ترافیکی بزرگی را از دوش تهران بردارد و برای این مهم نیازمند تامین اعتبار این پروژه در حوزه تهران است، همین پروژه است.

    نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس، ادامه داد: قسمتی از این پروژه که متعلق به حوزه گرمسار بوده به اتمام رسیده است و قسمت مرتبط با حوزه تهران نیمه‌تمام است، در صورت تداوم تامین اعتبار برای این پروژه، متروی تهران -گرمسار شهریورماه 95 افتتاح خواهد شد .

    کاتب با اشاره به اهمیت این پروژه افزود: انتظار ما این است که در جذب اعتبارات این پروژه زیرساختی تسریع شود.

    سخنگوی کمیسون برنامه و بودجه همچنین از معاون رییس جمهور خواست: زمینه انتقال بخش صنایع دفاعی دژ تهران به شهرستان گرمسار فراهم شود .

    وی ادامه داد: این امر مصوبه دولت و مجلس شورای اسلامی است و منطقه ما آمادگی این را دارد که تمام صنایع دفاعی وزارت دفاع را پوشش دهد.

    نماینده مردم گرمسار، با اظهار خرسندی از افتتاح یک مجتمع ورزشی در گرمسار خاطرنشان کرد: این مجموعه ورزشی در زمینی با زیربنای بیش از 5000 متر به بهره‌برداری رسیده است.

    وی با بیان اینکه این پروژه با کمک بخش خصوصی احداث شده افزود: برای احداث این مجموعه 75میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که 65 میلیارد ریال آن توسط بخش خصوصی تامین شده است.

    سخنگوی کمیسون برنامه و بودجه تصریح کرد: علاوه بر این برای تکمیل این پروژه مبلغ 900 میلیون تومان نیز تسهیلات از محل منابع وزارت ورزش و جوانان اخذ شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو