فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان یزد خبر داد:

تلاش بی‌وقفه راهداران در جاده‌های یزد

از سه شنبه منتظر باران باشید

عصر خودرو- مدیر راهداری اداره راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به تلاش شبانه‌روزی راهداران استان یزد در محورهای مواصلاتی این استان گفت: عملیات برف روبی در گردنه‌ها به صورت شبانه‌روزی انجام شد.

تلاش بی‌وقفه راهداران در جاده‌های یزد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، جواد ذاکر اظهار داشت: راهداران اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در بارش‌های اخیر تلاش چشمگیری داشتند و با اکیپ و تجهیزات کامل در مسیرهای مختلف در حالت آماده باش بودند.

    وی عنوان کرد: همه اکیپ های راهداری به صورت آماده باش به منظور ایمن سازی محورها به ویژه برف‌روبی و بازگشایی محورهای برف‌گیر مشغول فعالیت بودند ضمن اینکه حجم بارش‌های اخیر نیز در برخی محورها از جمله گردنه علی آباد قابل ملاحظه بود.

    ذاکر یادآور شد: سامانه بارشی اخیر باعث بارش برف در محورهای شهرستان تفت شد و راهداران در کنار سایر نیروهای مستقر در جاده‌ها، از ساعت یک و نیم بامداد روز پنجشنبه سوم دی‌ماه تا جمعه شب مشغول انجام برف‌روبی و شن پاشی و نمک پاشی بودند.

    مدیر راهداری راه و شهرسازی استان یزد عنوان کرد: در عملیات یاد شده، 15 نفر از نیروهای راهدار با ماشین آلاتی از قبیل چهار دستگاه نمک پاش و یک دستگاه کامیون و سه دستگاه سواری در طول محورهای برف گیر و با تلاش شبانه روزی خود اقدام به برف‌روبی کردند.

    وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه مسیرهای مواصلاتی باز و تردد با احتیاط در آنها امکان پذیر است.

    ذاکر بیان کرد: در این مدت 28 هزار و 500 مترمکعب برف‌روبی انجام شده و هزار تن شن و نمک نیز در سطح جاده‌ها برای سهولت تردد خودروها، مورد استفاده قرار گرفته است.

    وی با اشاره به آماده باش کامل همه راهداران در همه محورهای استان یزد اعلام کرد: همه راهدارخانه ها نیز پذیرای اسکان اضطراری مسافران در راه مانده در حالت آماده باش هستند.

    به گزارش مهر، استان یزد بالغ بر 600 کیلومتر راه برف‌گیر و کوهستانی دارد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو