فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه تخصصی خودرو و لوازم جانبی در قائمشهر برپا شد

عصر خودرو- نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی و صنایع وابسته در قائمشهر گشایش یافت.

نمایشگاه تخصصی خودرو و لوازم جانبی در قائمشهر برپا شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی رحمانی مدیربازرگانی نمایشگاه بین المللی مازندران و مدیرعامل شرکت نمایشگاهی کرانه ثریا طبرستان، عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص این نمایشگاه اظهار کرد: سومین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات جانبی و صنایع وابسته در شمال کشور در قالب 45 غرفه و با حضور چهار شرکت خودروسازی در دو سالن مجزا در نمایشگاه بین المللی مازندران برگزار شده است.

    وی ادامه داد: سه شرکت خودروساز از جمله کرمان موتور، مدیران خودرو و آسان موتور و داخلی سایپا، انواع محصولات و آخرین دستاوردها ی خود را به معرض دید عموم و علاقمندان قرار دادند.

    رحمانی با اشاره به حضور نمایندگان و قطعه سازانی از شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، میاندوآب، ارومیه و استان البرز در سومین نمایشگاه خودرو وقطعات خودرو، بیان کرد: تعدادی از خودروها و محصولات برای اولین بار در این نمایشگاه به نمایش در آمده اند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاهی مازندران کرانه ثریا طبرستان تصریح کرد: سعی کردیم از شرکتهای معتبر و تولیدی های بازرگانی مطرح با تنوع کار در قطعات کامل خودرو، جلوبندی، موتوری و لوازم جانبی خودرو در این نمایشگاه دعوت کنیم.

    وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات خودرو و صنایع وابسته از 7 تا 11 دیماه از ساعت 15 عصرتا 21 شب در محل نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر دائر است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایراناینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط