فونیکسریمکسبهتام

لباس سه‌رنگ بر تن لامبورگینی هوراکان

عصر خودرو: شرکت آلمانی پرینت‌تِک، با الهام از پرچم ایتالیا و همچنین، طرح گاو وحشی که هویت‌بخش ساخته های لامبورگینی است، پوشش سه رنگ بی‌نظیری برای هوراکان طراحی کرده که اینچنین ژستی دیدنی به این ابرخودرو کوچک سنت‌آگاتا می دهد.

لباس سه‌رنگ بر تن لامبورگینی هوراکان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»،  شرکت آلمانی پرینت‌تِک، با الهام از پرچم ایتالیا و همچنین، طرح گاو وحشی که هویت‌بخش ساخته های لامبورگینی است، پوشش سه رنگ بی‌نظیری برای هوراکان طراحی کرده که اینچنین ژستی دیدنی به این ابرخودرو کوچک سنت‌آگاتا می دهد. در کنار این پوشش بدنه 3 لایه که ست کامل آن، 10 هزار یورو قیمت خورده، سیستم اگزوز تیتانیومی ساخت آکراپوویک نیز با سراگزوز های فیبرکربنی بر روی این هوراکان نصب شده که در کنار کاهش وزن 20.5 کیلوگرمی، 20 اسب‌بخار به قدرت خروجی نیروگاه V10 5.2 لیتری آن می افزاید.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط