فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه قزوین:

ترافیک در مسیرهای ارتباطی قزوین نیمه‌ سنگین می‌شود

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه قزوین گفت: وضعیت ترافیک و تردد وسایل نقلیه در حال حاضر در تمام مسیرهای مواصلاتی استان روان بوده، ولی با توجه به حجم مسافرت‌ها در آخر هفته، بعدازظهر امروز ترافیک نیمه‌ سنگین پیش‌بینی می‌شود.

ترافیک در مسیرهای ارتباطی قزوین نیمه‌ سنگین می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، بهرام زینلی ضمن ارائه گزارشی از تصادفات روزهای گذشته در محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار کرد: وضعیت ترافیک و تردد وسایل نقلیه در حال حاضر در تمام مسیرهای مواصلاتی استان روان است، ولی با توجه به حجم مسافرت‌ها در آخر هفته، بعدازظهر امروز ترافیک نیمه سنگین در محورهای قزوین ـ کرج، قزوین ـ رشت و قزوین ـ زنجان در باند شمالی پیش‌بینی می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه شدت تصادفات در هفته جاری منجر به فوت چند شهروند قزوینی شده است، توصیه کرد: رانندگان هنگام رانندگی با توجه کافی به جلو و رعایت کردن مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رانندگی با سرعت مطمئنه در مسیرهای پرتردد استان دقت لازم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

    رئیس پلیس‌راه استان قزوین به تصادف روزهای گذشته اشاره کرد و افزود: در محور قزوین ـ کرج 28 دی‌ماه جاری در ساعت 12:30 ظهر یک دستگاه تریلی و سواری سمند و خودروی آمبولانس بهداری ارتش در لاین شمالی با یکدیگر برخورد کردند.

    زینلی اضافه کرد: در این تصادف هر سه خودرو واژگون شدند و یک نفر در این حادثه فوت کرده و یک نفر دیگر به بیمارستان ولیعصر در شهر آبیک توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر انتقال یافته است.

    این مسئول تصریح کرد: علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس‌راه استان قزوین تغییر مسیر ناگهانی راننده آمبولانس بهداری ارتش گزارش شده است.

    گفتنی است، تصادف محور آزادراه قزوین ـ کرج در روز دوشنبه 28 دی‌ماه جاری سومین حادثه دلخراش در هفته جاری بوده که یک فوتی و یک مجروح در پی داشته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو