فونیکسریمکسبهتام

رئیس راه‌وشهرسازی خمین:

روند تکمیل بزرگراه اراک-خمین تسریع می‌شود

عصر خودرو- رئیس راه‌وشهرسازی خمین گفت: با تکمیل پل تقاطع سیان روند ۲ بانده نمودن بزرگراه اراک - خمین سرعت می‌گیرد.

روند تکمیل بزرگراه اراک-خمین تسریع می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، علیرضا اصغری با اشاره به بازدید از تقاطع سیان اظهار داشت: در امسال و در سفر یک روزه وزیر راه وشهرسازی شاهد تکمیل و افتتاح 20 کیلومتر دیگر از بزرگراه 61 کیلومتری اراک- خمین بوده‌ایم.

    وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تکمیل و افتتاح 11 کیلومتر باقی‌مانده از این محور شریانی و پرتردد استان مرکزی در دستور کار راه وشهرسازی قرار دارد و در این رابطه احداث سازه‌ها و ابنیه فنی مورد نیاز از قبیل پل‌ها, آب‌روها وغیره در مرحله ساخت و تکمیل قرار دارد.

    رئیس راه‌وشهرسازی خمین با اشاره به  وضعیت احداث پل تقاطع سیان گفت: عملیات احداث پل تقاطع سیان به عنوان مهمترین پل قطعه‌های باقیمانده این بزرگراه به همت مهندسان و کارشناسان  راه وشهرسازی با 70درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

    اصغری تصریح کرد:  پروژه  مورد نظر شامل عملیات بتن ریزی دال بتنی تقاطع غیرهمسطح محور خمین-اراک  فرعی سیان با حجمی بالغ بر 2000 مترمکعب بتن ریزی, 22 تن آرماتوربندی , 3هزار متر مربع قالب بندی وهمچنین  20هزار مترمکعب خاکریزی درمجموع  با اعتبار 10 هزار میلیون ریال در حال تکمیل است.

    وی با اشاره به پایان عملیات 4 خطه شدن محور دلیجان به نراق تا سال آینده گفت: این پروژه از سال 93 با توجه به حجم تردد خودرو از این محور و ویژگی‌های توریستی و زیارتی آن به عنوان راه دسترسی شهر مشهد اردهال و همچنین غار تاریخی و توریستی چال نخجیر به طول 11 کیلومتر آغاز شده و هم‌اکنون حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو