فونیکسریمکسبهتام

شاکری:

ساخت مجتمع‌های زیر سطحی در ایستگاه‌ متروی ولیعصر(عج)

عصر خودرو- عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به تصویب طرح احداث مراکز زیر سطحی، مجتمع‌هایی در ایستگاه متروی ولیعصر (عج) ساخته خواهد شد.

ساخت مجتمع‌های زیر سطحی در ایستگاه‌ متروی ولیعصر(عج)
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران  در خصوص عملیات احداث تجاری سازی ایستگاه متروی میدان ولیعصر (عج) اظهار داشت: در گذشته برای تقاطع میدان ولیعصر(عج) از لحاظ خطوط مترو طرحی محدود در نظر گرفته شده بود، اما با مطالعات ترافیکی انجام شده، در معاونت حمل و نقل و ترافیک تصمیم بر این شد به خیابان‌های اطراف دسترسی زیر سطحی ایجاد شود.

    وی افزود: با توجه به گستردگی این طرح، مجتمع‌های خدماتی مورد نیاز برای مردم احداث خواهد شد که همگی زیر سطحی هستند.

    عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: ایجاد فضاهای زیر سطحی که در برنامه پنج ساله دوم شهرداری بر آن تاکید شده و میدان ولیعصر(عج)نیز یکی از مناطق کاندید به شمار می آید احداث این فضاها باعث می‌شود دسترسی‌های لازم بدون ایجاد تداخل بین عابرین پیاده و ماشین فراهم شود.

    شاکری در رابطه با ایجاد تراکم ترافیکی با احداث مجتمع‌های تجاری در ایستگاه‌ متروی ولیعصر(عج) گفت: این واحدهای تجاری برای افراد عبوری از منطقه ایجاد شده و خدماتی به مانند مجتمع‌های در حال حاضر موجود در ایستگاه‌های مترو ارائه می‌دهند و دسترسی مردم را از روی سطح به زیر سطح منتقل می‌کند.

    وی بیان کرد: طرح کلی ایجاد مراکز زیر سطحی به تصویب شورای شهر رسیده است و جزئیات آن را مشاوران و شرکت‌های مجتمع‌ های ایستگاهی و معاونت حمل و نقل ترافیک مشخص می‌کند و در صورتی که مشکلی برای حمل و نقل و ترافیک شهر ایجاد شود، شورا وارد کار شده و طرح را اصلاح می‌کند.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو