فونیکسریمکسبهتام

افتتاح ۳۵۳ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در دهه فجر

عصر خودرو- به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، بیش از ۳۵۳ پروژه در بخش های راهداری و نگهداری راه ها و حمل ونقل جاده ای در استان های مختلف کشور افتتاح می شود.

افتتاح ۳۵۳ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در دهه فجر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » به نقل از بازار خبر، از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ناصر رزاق منش مدیرکل روابط عمومی این سازمان، از راه اندازی 72 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور با صرف اعتبار یکصد و دوازده میلیارد ریال در این ایام خبر داد.

    وی افزود: بهره برداری از سه سامانه توزین حین حرکت (WIM) با اعتبار حدود 17 میلیارد ریال و نصب دو سامانه اطلاع رسانی در پایانه های بار به صورت تلویزیون شهری با اعتبار حدود دو میلیارد ریال از دیگر پروژه های مربوط به سیستم های حمل و نقل هوشمند در کشور است.

    رزاق منش گفت: 180 پروژه بهسازی و روکش آسفالت در جاده های کشور با اعتبار چهار هزار و 994 میلیارد ریال، 33 پروژه رفع و اصلاح نقاط و مقطع پرحادثه با اعتبار 590 میلیارد ریال و تعمیرات اساسی 15 دستگاه پل با اعتبار 55 میلیارد ریال ازمهم ترین پروژه هایی است که در این ایام تکمیل می شود.

    مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین اظهارداشت: احداث ، توسعه و تکمیل هفت باب پایانه مرزی با اعتبار بالغ بر 277 میلیارد ریال و پایان عملیات احداث و بهسازی 3 باب پاسگاه و قرارگاه پلیس راه با اعتبار 42 میلیارد ریال از دیگر خدمات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به هموطنان و استفاده کنندگان از پایانه ها و ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور است.

    رزاق منش انجام و ادامه فعالیت های عمرانی را در این بخش باوجود مشکلات اعتباری در شرایط کنونی بسیار مهم خواند و همراهی و همکاری بخش خصوصی اعم از پیمانکاران و مشاوران را قابل تقدیر و برخواسته از حس ملی برشمرد.

    وی یادآورشد: 38 مجتع خدماتی - رفاهی بین راهی به صورت همزمان در دومین روز دهه فجر در 13 استان کشور راه اندازی شد که سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی بالغ بر یک هزار و 307 میلیارد ریال بدون احتساب قیمت زمین بوده و 87 میلیارد ریال نیز از اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به صورت مستقیم و بلاعوض جهت احداث راه های دسترسی به این تاسیسات هزینه شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط