فونیکسریمکسبهتام

در آستانه سفرهای نوروزی؛

بهسازی مسیرهای پرتردد استان البرز در دستور کار قرار گرفت

عصر خودرو- در آستانه آغاز سال نو و شروع سفرهای نوروزی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز بهسازی مسیرهای پرتردد این استان را دستور کار خود قرار داده است.

بهسازی مسیرهای پرتردد استان البرز در دستور کار قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در این ارتباط به خبرنگار مهرگفت: با هدف فراهم کردن بستر مناسب و بی خطر برای مسافرات هموطنان در محورهای مواصلاتی البرز بهسازی برخی محورها در دستور کار قرار گرفته است.

    عباس صفری به برخی اقدامات صورت گرفته پرداخت و افزود: به دلیل برخی مشکلات روشنایی در تونل شماره پنج محور کرج به چالوس عملیات اجرایی رفع این مشکل آغاز شده است.

    وی تصریح کرد: تردد در تونل شماره 5 این محور و با توجه به اجرای این عملیات در بخش آسارای استان البرز حرکت در این تونل نوبتی شده است.

    وی در خصوص عملیات اجرایی آزاد راه کرج- قزوین هم گفت: رفع خاموشی سیستم روشنایی این آزادراه در محدوده شمال کمال شهر انجام شده و رانندگان هنگام رانندگی در شب از نور کامل این مسیر بهره می برند.

    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی البرز به اجرای یک طرح خط کشی در آزاد راه تهران - کرج در حوزه استحفاظی استان البرز اشاره کرد وگفت: این طرح از ابتدای حوزه استحفاظی استان البرز در محدوده گرمدره تا پل کلاک کرج اجرایی شده است.

    عباس صفری افزود: اجرای این طرح بدون اختلال در تردد وسایل نقلیه در این مسیر اجرایی شده است و خودروها به صورت عادی از این مسیر در حال رفت و آمد هستند.

    وی در پایان گفت: البرز مسیر عبوری 13 استان کشور است و هر ساله در ایام عید نوروز رکورد تردد مسافر را به نام خود ثبت می کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو