فونیکسریمکسبهتام

خسارت جانی و مالی گزارش نشد

ریزش شدید کوه در جاده کجور

عصر خودرو- ریزش کوه در بخش کوهستانی کجور سبب انسداد راه مواصلاتی اصلی شد.

ریزش شدید کوه در جاده کجور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، بر اثر ریزش شدید کوه در جاده اصلی کجور منتهی به روستاهای این بخش، راه مواصلاتی اصلی به مدت بیش از یک ساعت مسدود شده بود.

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره وقوع این حادثه اظهار کرد: این ریزش در دو راهی روستای دلسم در محور اصلی بخش کوهستانی کجور رخ داد.

    درویشعلی میار افزود: بر اثر این ریزش، عملا جاده اصلی بیش از یک ساعت مسدود شده بود و تنها خودروهای سبک با احتیاط بسیار زیاد، توانایی عبور داشتند.

    وی تصریح کرد: نیروهای راهداری به محض دریافت گزارش ریزش کوه و سنگ‌های بزرگ بلافاصله در محل حاضر شدند و اقدام به پاکسازی محور مواصلاتی اصلی کجور کردند.

    میار با قدردانی از تلاش و زحمات بسیار فراوان عوامل راهداری در بازگشایی این مسیر، خاطرنشان کرد: عملیات بازگشایی و پاکسازی محور حدود دو ساعت به طول انجامید.

    رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر نیز اظهار کرد: هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر بروز خسارت جانی یا مالی بر اثر ریزش کوه در محور اصلی کجور گزارش نشده است و در این باره مشکلی ایجاد نشده است.

    امیرحسین عسگرزاده گفت: نیروهای پایگاه امداد و نجات هلال احمر مستقر در بخش کجور همواره در طول شبانه‌روز در حال گشت‌زنی در مسیرهای اصلی و فرعی بخش کوهستانی هستند و به خدمات‌دهی خود برای مردم بخش کجور و تمامی مسافران و گردشگران مشغول هستند.

    بر اساس این گزارش، ریزش کوه در طول محور اصلی بخش کوهستانی کجور یکی از چالش‌هایی است که اگر برای پیشگیری از آن تدبیری اندیشیده نشود، می‌تواند بسیار مشکل‌ساز شود و حتی حوادث ناگوار را رقم بزند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو