فونیکسریمکسبهتام

سخنان رییس جمهور تایید انتظارات ما بود

عصر خودرو- رالف دُلنبرگ ازجمله مهمانان خارجی سومین همایش بین‌المللی خودرو بود. او مدیر بخش توسعه جهانی شرکت NORD TÜV است، یکی از مشهورترین شرکت‌های بازرسی و مرجع صدور تاییدیه های مختلف در زمینه‌های کیفی و مدیریتی.

سخنان رییس جمهور تایید انتظارات ما بود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بازار خودرو تنها بخشی از فعالیت‌های گسترده این شرکت خدماتی به شمار می‌رود. این مدیر آلمانی در چندین پروژه بین‌المللی نقش داشته و در "بازاریابی" و "فروش" از تجربه‌های زیاد و ارزشمندی برخوردار است.
    او شرکت در همایش خودرو را دلیل سفرش به ایران خواند و گفت شرکت متبوعش از سال 1998 تاکنون بدون وقفه در ایران فعال بوده و در حال حاضر هم 80 کارمند تمام‌وقت در دفتر ایران این شرکت مشغول کار و فعالیت هستند.
    دلنبرگ گفت:"بازار ایران پیش از دوران تحریم بازار بسیار خوبی بود دلیل این گفته من هم این است که از 1998 تا تحریم‌ها 80 کارمند ایرانی در دفتر ما در تهران مشغول به کار بودند. در دوران تحریم ما دفترمان را نبستیم و با شرایط کنار آمدیم و اکنون امیدواریم در دور تازه همکاری جهانی و با برداشته شدن تحریم‌ها شرایط به‌گونه‌ای شود که ما هم بتوانیم همکاری‌های خود را همانند گذشته با سرعت دنبال کرده و به توسعه منابع انسانی خودمان نیز بپردازیم. باید بگویم که روند حوادث را بسیار مثبت و امیدوارکننده می‌بینم. از حضور در تهران و آغاز دوباره بسیار خوشحال هستم. همه این موارد من را به آینده بسیار خوش‌بین و امیدوار می‌کند."
    او افزود:"فکر می‌کنم صنعت خودروسازی ایران خیلی زود خود را جهانی خواهد کرد و از این راه می‌تواند در عرصه رقابت جهانی هم حاضر شود. همه ما هم آمده‌ایم تا نقش و سهم خودمان را در این روند ایفا کنیم. همین‌جا باید تاکید کنم همکاری ما با طرف‌های ایرانی همواره رابطه‌‌ برد-برد بوده است و اصولا همواره تلاش کرده‌ایم چنین شرایطی را ایجاد کنیم. باور ما بر این اساس استوار است که چنانچه مشتریان ما موفق باشند، ما هم موفق و سربلند خواهیم بود."
    دلنبرگ گفت برپایی سمینارهایی از این دست بسیار خوب و مفید است. او به تمجید از برنامه‌ریزی صورت ‌گرفته برای سومین همایش‌ بین‌المللی صنایع خودرویی پرداخت و گفت:"همه‌چیز این همایش خوب بود به‌جز مدیریت زمان و زمان‌بندی آن! با این‌همه سطح برگزاری نشست‌ها و سازماندهی آن‌ها بسیار خوب و مفید بود."
    او به سخنان رئیس‌جمهور روحانی در روز دوم همایش اشاره کرد و گفت:"سخنان ایشان را به‌دقت دنبال کردم. باید بگویم نگاهی سراسر درست و سیاستمدارانه را در حرف‌های ایشان یافتم. واقعا باید بگویم ایشان درست همان حرف‌هایی را زدند که ارزیابی ما بود. او با این سخنان تصورات ما را به‌درستی تایید و انتظارات ما را در درجه نخست برآورده کرد. ازجمله آنجا که درباره صادرات صحبت کرد، درست همان دغدغه‌هایی بود که ما داشته و داریم. رئیس‌جمهور روحانی به‌خوبی شرایط پیش‌روی صنعت خودروی ایران و باید و نبایدهایش را توضیح داد."
    مدیر بخش خاورمیانه و شرق نزدیک NORD TÜV درباره اهمیت برگزاری سمینارهایی از این دست هم گفت:"تبادل مهم‌ترین و کلیدی‌ترین بخش همایش‌هایی از این دست به شمار می‌رود. میان کارشناسان و میان همکاران و همچنین عرضه و مصرف‌کنندگان دانش و خدمات. اگرچه من برای نخستین بار در تهران حاضر می‌شوم ولی همکارانم در این حوزه به‌خوبی شبکه‌بندی شده و می‌توانند از همه نشست‌های این سمینار بهره‌مند شوند. به‌عنوان یک آلمانی حاضر در این نشست می‌توانم بگویم این همایش برای همکاران و مشتریان ما همزمان سودمند خواهد بود."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو