فونیکسریمکسبهتام

مناطق پرتردد با ترافیک سنگین هرمزگان بزرگراه می‌شوند

عصر خودرو- وزیر راه و شهرسازی گفت: با وجود تمام تنگناهای مالی با توجه به اهمیت سواحل مکران ۹۶۰ میلیارد تومان در این حوزه سرمایه‌گذاری شد.

مناطق پرتردد با ترافیک سنگین هرمزگان بزرگراه می‌شوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین  ، عباس آخوندی امروز جمعه 28 اسفندماه در سفر به استان هرمزگان پس از افتتاح پروژه‌های استان، در بازدید از پروژه‌های راهی این استان در جمع خبرنگاران گفت: محور بزرگ حاشیه خلیج فارس و دریای عمان از شلمچه تا گواتر 2 هزار کیلومتر است. بنا داریم در این مسیر مناطقی که پرتردد هستند و ترافیک سنگین دارند به بزرگراه، و مقاطعی که از ترافیک سبکتر برخوردارند به راه اصلی تبدیل شوند.

    وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر توجه به سواحل مکران، افزود: این مسئله در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است و به همین دلیل سال گذشته با وجود تنگناهای مالی، در این حوزه 960 میلیارد تومان هزینه کردیم.

    وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: امروز 126 کیلومتر بزرگراه، 44 کیلومتر راه اصلی، 217 کیومتر راه روستایی، 650 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت به طور رسمی بهره‌برداری شد که عملیات اجرایی همه این اقدامات در طول سال 94 انجام شد.

    آخوندی با اشاره به اهمیت توسعه ترانزیت از مسیر ایران؛ خلیج فارس و دریای عمان را ورودی ایران و آسیای میانه خواند و یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل مورد توجه وزارت راه و شهرسازی است و من در مدت دو سال و نیم مسئولیتم توجه بسیاری به توسعه شبکه راه‌ها و بنادر کشور داشته‌ام.

    وی در پایان ضمن تشکر از استاندار، مقامات محلی، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل بنادر دریانوردی، اداره کل راه‌آهن و اداره کل فرودگاه‌های استان هرمزگان، بیان کرد: از تمام مشاوران و پیمانکاران کشور به ویژه استان هرمزگان تشکر و قدردانی می‌کنم؛ پیمانکاران این استان با وجود اینکه مطالبات زیادی از دولت داشتند، سنگ تمام گذاشتند البته بخشی از مطالبات آن‌ها از طریق اسناد خزانه تسویه شد. من در روزهای پایانی سال 94 به استان هرمزگان آمدم که از تلاش‌های آن‌ها قدردانی و تشکر کنم.

    در این سفر پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی، محمد سعیدنژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، خادمی معاون توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، حسین عاشوری معاون سیر و حرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، پورفخری مدیرکل راه‌آهن هرمزگان، ابراهیم ایدنی مدیر کل بنادر دریانوردی استان هرمزگان، جاسم جادری استاندار هرمزگان و فرشید دستوان مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان دکتر آخوندی را همراهی کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو