فونیکسریمکسبهتام

حوادث جاده ای در تربت حیدریه ۴ قربانی گرفت

عصر خودرو- مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه گفت: در طول اجرای طرح امداد و نجات نوروزی در این شهرستان چهار نفر از مجموع ۲۰ حادثه دیده جاده های این شهرستان جان خود را از دست دادند.

حوادث جاده ای در تربت حیدریه ۴ قربانی گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، رضا مومن زاده با اشاره به اجرای طرح امداد جاده ای نوروزی از 25 اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی اظهار کرد: در این مدت تعداد مراجعه کنندگان حضوری به پایگاه های امداد و نجات جاده ای تربت حیدریه 413 نفر بوده است.

    وی افزود: در ایام طرح نوروزی امداد و نجات در تربت حیدریه 20 نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد چهار نفر جان خود را از دست دادند و شش نفر نیز توسط نیروهای جمعیت هلال احمر این شهرستان به مراکز درمانی منتقل شدند.

    مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه خاطرنشان کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه در این مدت به دو نفر اسکان داده شد.

    وی تعداد خودروهای مراجعه کننده به پست های هلال احمر در شهرستان تربت حیدریه را 23 هزار و 83 مورد دانست و بیان کرد: هفت هزار و 159 نفر از مسافران نوروزی به خیمه های نماز پست های هلال احمر در این ایام مراجعه کردند.

    مومن زاده با اشاره به مراجعه هفت هزار و 868 کودک به ایستگاه های فرهنگی آموزشی این پست ها در تربت حیدریه گفت: 16 هزار و 532 محصول فرهنگی در بین مسافران نوروزی توسط ایستگاه های هلال احمر این شهرستان توزیع شد.

    وی ابراز کرد: هفت هزار و 285 نفر آمار مراجعه کنندگان نوروزی به ایستگاه های سنجش سلامت و 12 هزار و 455 نفر نیز آمار توزیع نقشه های راهنما در میان مسافران نوروزی توسط جمعیت هلال احمر تربت حیدریه است.

    مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه از توزیع 10 هزار و 345 بروشور آموزشی توسط هلال احمر شهرستان تربت حیدریه در میان مسافران نوروزی خبر داد و افزود: 90 هزار و 442 نفر آمار آموزش دیدگان در کمپین «نه به تصادفات جاده ای» هلال احمر شهرستان تربت حیدریه در ایام تعطیلات نوروزی است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو