فونیکسریمکسبهتام

دسترسی گردشگران به تفرجگاه های شمال تهران تسهیل شد

عصر خودرو- با راه اندازی ایستگاه تاکسی در منطقه یک دسترسی گردشگران در ایام تعطیل و روزهای پایانی هفته به تفرجگاه ها و نقاط گردشگری شمال تهران تسهیل شد.

دسترسی گردشگران به تفرجگاه های شمال تهران تسهیل شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، عبدالمطلب توجهی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با راه اندازی متروی تجریش و قیطریه  شهروندان بسیاری در روزهای پنج شنبه و جمعه به مراکز گردشگری و تفریحی شمال تهران می آیند از اینرو مدیریت تاکسی رانی منطقه بر آن شد تعداد 100 دستگاه ون را برای سرویس دهی به مسافرین آماده خدمات رسانی نماید.

    وی افزود: تاکسی های ون در پایانه خیابان شهرداری مقابل متروی تجریش و پایانه متروی قیطریه در روزهای پایانی هفته مستقر هستند تا مسافرین را به مقاصد درکه، دربند، جمشیدیه، کاخ سعد آباد و... انتقال دهند.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تصریح کرد: در روزهای پر تردد، ماشین های  اورژانس و آتش نشانی در محورهای گردشگری مستقر هستند تا در صورت وقوع حادثه سریع اقدام به امداد رسانی نمایند

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط